اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز:

البرز مهیای میزبانی از مسافران نوروزی است

استاندار البرز گفت: استان البرز آمادگی کافی را برای میربانی از مسافران نوروزی را دارد.

البرز مهیای میزبانی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز, عزیزاله شهبازی استاندار البرز امروز آیین آغازین طرح ملی خدمات نوروزی ۹۸ که در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد, گفت: برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در البرز برنامه ریزی شده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه این طرح به صورت پایلوت کشوری در البرز کلید خورد، افزود: مجموعه های مرتبط خدماتی و انتظامی در این محل با آمادگی کامل حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه البرز معبر ۱۲ استان کشور است، ادامه داد: البرز با ظرفیت های طبیعی و گردشگری همه ساله پذیرای مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور است از این رو باید تمهیدات لازم برای استقبال از آنها اندیشیده شود.

شهبازی بیان کرد: برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در البرز برنامه ریزی شده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان های البرز تشکیل شده و نوروزگاه های هفت گانه نیز در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

استاندار البرز عنوان کرد: امید است سال مبارکی برای مردم سرافراز ایران رقم بخورد و مجموعه های هلال احمر که یک پایگاه آن به صورت پایلوت در البرز راه اندازی شد، در سراسر کشور خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند.

شهبازی در پایان عنوان کرد: برای تمامی البرزی ها نیز سال پرخیر و برکتی را آرزو دارم و تدابیری اتخاذ شده که از مسافران نوروزی به خوبی پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/پ/1102/س/3

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول