اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

رسانه انقلابی به مردم امید می‎دهد/ امروز هدف‎گذاری اصلی دشمن عملیات روانی است

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه رسانه‎ای که در جبهه انقلاب اسلامی باشد به مردم امید می‎دهد، گفت: تزریق امید به جامعه امروزِ ما از هر زمان دیگری واجب‎تر است و این مهم جزو رسالت اصحاب رسانه است.

رسانه انقلابی به مردم امید می‎دهد/ امروز هدف‎گذاری اصلی دشمن عملیات روانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان اظهار کرد: سخت‎ترین مأمورین و مسوولیت در شرایط فعلی بر عهده اصحاب رسانه است و در این شرایط علاوه‎بر مأموریت رسالت اصحاب رسانه نیز سنگین است.

وی با بیان اینکه امروز 300 جهیزیه تقدیم 300 زوج جوان گلستانی شد که 40 درصد آن زوج اهل سنت بودند که این نشان می‌دهد هیچ قومی در نزد ما فرقی ندارند، تصریح کرد: گرچه این کار جزو وظایف ما نیست اما جزو رسالت پاسداری است که براساس آن باید دست مردم را گرفت و به آنها امیدواری داد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه امروز هدف‎گذاری اصلی دشمن انجام عملیات روانی است که با رسانه انجام می‎شود، افزود: با رسانه ائتلاف‎های بزرگی در مقابل ملت‎ها بوجود می‎آید.

معروفی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس و ... در ارتش خود ابزاری را به‎عنوان عملیات روانی معرفی کرده‎اند، یادآور شد: جنگ آمریکایی‎ها به عراق جنگ نظامی نبود و آمریکایی‎ها عراق را با عملیات روانی گرفتند و در این کشور عملیات نظامی در پیوست عملیات روانی قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه امروز مقابله دشمن در مسائل مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، فضای مجازی و ... با ما یک عملیات روانی است، افزود: اینکه خرید کالای خارجی جایگزین کالای ایرانی شد و به‎دنبال آن بیکاری جوانان و آسیب‎های اجتماعی مختلف شکل گرفت ناشی از عملیات روانی دشمن است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان عملیات روانی را به معنای تغییر ذائقه، محاسبه و گرفتن قلب و تمایلات، شرف و بزرگی انسان دانست و یادآور شد: وقتی عملیات روانی ایجاد شد «ما نمی‎توانیم» در جامعه نهادینه می‎شود.

معروفی با بیان اینکه انشقاق بین حاکمیت و مردم هدف امروز دشمن است، تأکید کرد: مسؤولیت و رسالت اصحاب رسانه کوچک نیست و صرفاً در اطلاع‎رسانی محدود نمی‎شود و جهت‎دهی برای انقلاب اسلامی توسط رسانه‎ها مهم‎تر از هر چیزی است.

وی با بیان اینکه رسانه‎ای که در جبهه انقلاب اسلامی باشد به مردم امید می‎دهد، خاطرنشان کرد: بیشترین نقش برای برانگیخته‎کردن مسؤولان و بیشترین کسانی که می‎توانند مطالبه حقیقی را برای انقلاب اسلامی و پیشرفت نظام داشته باشند اصحاب رسانه هستند.

*اصحاب رسانه در چارچوب انقلاب اسلامی حرکت کنند

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه امید به جامعه امروزِ ما از هر زمان دیگری واجب‎تر است و این مهم جزو رسالت اصحاب رسانه است، ابراز کرد: اصحاب رسانه در در اخبار، تحلیل‎ها و یادداشت‎ها دقت کنند در زمین دشمن بازی نکنند و در چارچوب انقلاب اسلامی حرکت کنند.

معروفی با بیان اینکه دشمن در انشقاق قومی و مذهبی به صورت جدی وارد شده است، گفت: گلستان رنگین کمان اقوام است و جزو استان‎هایی است که در وحدت و همدلی برای جهان اسلام الگو است و در کنار 4 هزار شهید استان گلستان حدود 600 شهید اهل تسنن برای بقای دین اسلام و حفظ تمامیت ارضی جان خود را فدا کردند.

وی تأکید کرد: رسانه‎ها بایدها و نبایدهای حوزه رسانه را با داشتن علم عملیات روانی در فضای مجازی و رسانه‎ها مراقبت کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان به گام دوم انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم با محوریت جوان اشاره کرد و توضیح داد: بیانیه مقام معظم رهبری مکمل وصیت‎نامه سیاسی الهی امام راحل است.

معروفی با بیان اینکه در دولت‎سازی اسلامی همه باید انقلابی و اسلامی شوند، ابراز کرد: سرنوشت انقلاب اسلامی به دست مردم است همانطور که با وجود مشکلات معیشتی در 22 بهمن ماه به آن مُهر تأیید زدند.

وی از اجرای یک هزار و 282 پروژه عمرانی در مدت 6 ماه با مشارکت مردم در سال آینده خبر داد و افزود: به ازدواج و اشتغال جوانان توجه ویژه‌ای خواهیم کرد و در همین راستا دطی سال آینده یک هزار جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول