اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش گچساران خبر داد

تجهیز 320 کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی گچساران

سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: در آستانه آغاز سال جدید تعداد 42 آموزشگاه در قالب 320 کلاس درس در گروه‌های درجه 1 و 2 برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده بود.

 تجهیز 320 کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست سرپرست آموزش و پرورش  با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس آموزش وپرورش گچساران برگزار شد.

 در این نشست محمد شهبازی با اشاره به نزدیکی سال جدید و میلاد  امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل داشتن مناطق و جاذبه‌های گردشگری بسیاری و همچنین وجود بارگاه حرم بی‌بی حکیمه خاتون(س) در ایام عید پذیرای مهمانان بسیاری از مناطق مختلف کشور است.

سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: هرساله اداره آموزش و پرورش گچساران برای میزبانی از  گردشگرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند امکانات لازم را تجهیز و تدارک می‌بیند.

وی با اشاره به آماده سازی اسکان نوروزی امسال در ایام نوروز در شهرستان گچساران ابراز کرد: در آستانه آغاز سال جدید تعداد 42 آموزشگاه در قالب 320 کلاس درس در گروه‌های درجه 1 و 2  برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده بود.

شهبازی افزود: برای اسکان نوروزی در سال جدید تعداد 400تخت در قالب سه آموزشگاه شبانه‌روزی، آموزشگاه‌های الف و ب در نظر گرفته شده است.

سرپرست آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان این شهرستان گفت: 2خوابگاه در سوئیت‌های جداگانه که شامل 2 الی 3 اتاق است برای اسکان مهمانان نوروزی که به این شهرستان سفر می‌کنند، پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به مدارس درجه یک برای اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: مدارس درجه یک دارای امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال و فرش جداگانه است و اما در مدارس و یا خوابگاه‌های درجه 2 امکانات رفاهی به صورت گرفته است.

 شهبازی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس گچساران گفت: خوشبختانه امسال با توجه به شرایط  اقتصادی افزون بر 20 میلیون تومان کمک‌های نقدی از سوی دانش آموزان جمع آوری شد.

 سرپرست آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد: این کمک ها بعد از ایام عید در اختیار دانش آموزان یتیم و مستمند قرار خواهد گرفت.

وی به برپایی بازارچه دست سازه‌های دانش آموزی در دبیرستان شهید جهان آرا اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بازارچه دست ساخته‌های دانش آموزی در یک مکان برگزار شد.

 شهبازی عنوان کرد: برپایی بازارچه دست ساخته‌های دانش آموزی هر ساله در تمامی مدارس برگزار می‌شود که هزینه‌های گزافی برای مدارس در برداشت.

 این مسوول ادامه داد:  امسال به دلیل مشکلات اقتصادی از برپایی  سفره‌های هفت سین دانش آموزی در مدارس گچساران خودداری به عمل آمد و دستور العمل آن به تمامی مدارس ابلاغ شد.

 شهبازی در ادامه به آموزش دانش آموزان در زمینه جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار مانور چهارشنبه سوری در مدارس برگزار شد.

 وی افزود: در این زمینه همه دانش آموزان مدارس میثاق نامه و تعهد اخلاقی را امضا کرده که شب چهارشنبه سوری تمامی موارد را رعایت کنند و از هرگونه بروز حوادث در این شب خودداری کنند.

 شهبازی عنوان کرد: خوشبختانه در طول سال آموزش های لازم در جهت جلوگیری از بروز حوادث به همت آموزش پرورش، هلال احمر، آتش نشانی و شبکه بهداشت و درمان به دانش آموزان ارائه داده می شود.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول