اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران:

عیدی 53 هزار خانوار مستمری بگیردر استان تهران پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از پرداخت عیدی خانوارهای تحت حمایت خبر داد و گفت: عیدانه 53 هزار خانوار مستمری بگیر در استان تهران پرداخت شد.

عیدی 53 هزار خانوار مستمری بگیردر استان تهران پرداخت شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، جواد صفاری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این عیدانه معادل یک ماه مستمری مددجویان و از بین 53 تا 100 هزار تومان است، ادامه داد: سه میلیارد و 100 هزار تومان برای این امر اختصاص یافت و پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این خانوارها شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، خانوارهای بد سرپرست، از کار افتاده و زندانی هستند، گفت: 43 هزار خانوار با سرپرست زن از این عیدانه بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از توزیع سه هزار و 500 سبد کالا در مناطق محروم استان خبر داد و بیان داشت: با کمک خیران و نیکوکاران سه هزار و 500 سبد کالا بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان تهران توزیع شد.

صفاری افزود: این سبد کالا شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه، قند، چای، حبوبات و مواد شوینده بود  که در دو نوبت بین مددجویان توزیع شد.

وی ضمن تشکر و قدارنی از مردم خیرو نیکوکار استان تهران به دلیل توجه به امور نیازمندان، گفت: یک میلیارد تومان برای تهیه این سبدهای کالا هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول