اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

10 کارخانه بحرانی در آذربایجان‌شرقی/ پرداخت معوقات کارگران بلبرینگ‌سازی

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اکنون تعداد واحدهای بحرانی استان به 10 کارخانه رسیده است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده اکنون توانستیم با دریافت اعتبارات لازم مابقی مطالبات کارگران بلبرینگ‌سازی پرداخت شد.

10 کارخانه بحرانی در آذربایجان‌شرقی/ پرداخت معوقات کارگران بلبرینگ‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو ظهر امروز  در دیدار دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات کارگران در اولویت کاری در حوزه مسائل کار و تولید استان قرار دارد، اظهار داشت: در سال 97 به همت اعضای کمیسیون کارگری استان آذربایجان‌شرقی  به طور جدی با تشکیل مداوم جلسات اصلی و فوق‌العاده پیگیر مشکلات واحدهای مشکل‌دار بودیم  و در این ارتباط تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه اکنون تعداد واحدهای بحرانی استان آذربایجان‌شرقی به 10 کارخانه رسیده است به تلاش‌های  انجام شده در خصوص دو کارخانه ماشین‌سازی و بلبرینگ‌سازی تبریز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده اکنون توانستیم با دریافت اعتبارات لازم مابقی مطالبات کارگران بلبرینگ‌سازی پرداخت شد و در خصوص کارخانه ماشین‌سازی تبریز نیز با هماهنگی‌های انجام شده تلاش شده بیش از یک هزار و 600 کارگر این واحد تولیدی فعلا از نظر دریافت حقوق مشکلی نداشته باشند.

وی در عین حال مشکلات اصلی کارخانجات بحرانی استان آذربایجان‌شرقی را مسائل مدیریتی عنوان کرد و گفت: در صورتی که به مسائل مدیریتی این واحدها رفع شود و در کنار آن با همراهی  کارگران  می‌توان واحدهای بحرانی که در اغلب موارد از برندهای  مهم تولید و صنعت هستند به موفقیت رساند.

انتهای پیام/60001/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول