اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امام جمعه گنبدکاووس:

بیانیه «گام دوم» گفتمان مشترک انقلابیون داخل و بیرون کشور شود

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم تجربه متراکم چهار دهه مجاهدت عزتمندانه است، گفت: این بیانیه باید به گفتمان مشترک انقلابیون داخل و بیرون کشور تبدیل شود.

بیانیه «گام دوم» گفتمان مشترک انقلابیون داخل و بیرون کشور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه آمارها می‌گوید که امسال در حوزه بارش و ذخایر ترسالی در گنبدکاووس شکل گرفته است، اظهار کرد: با باران‌های اخیر این گونه پیش‌بینی می‌شود که سال آتی نیز سالی سرشار از نزول این نعمت الهی در منطقه ما باشد.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها ضمن پاکی هوا، ایجاد سرسبزی و نشاط موجب رونق تولیدات کشاورزی خواهد شد، افزود: به عنوان یک مسلمان بر ما فرض است که در برابر این نعمت‌های الهی شکرگزاری کرده و با اقامه نماز، صدقه و یا شکرگزاری لسانی حداقل وظیفه خود را انجام دهیم.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به فرصت‌های مغتنم ماه رجب برای خودسازی و تزکیه نفس، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما از این ماه بزرگ استفاده کرده و حرمت و بزرگی این ماه را نیز در همه بخش‌ها و قسمت‌ها حفظ کنیم.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را یک تجربه متراکم و اندیشمندانه از چهار دهه مجاهدت دانست و ادامه داد: این بیانیه باید به یک گفتمان مشترک میان انقلابیون داخل و بیرون از کشور و محور مقاومت در دنیا تبدیل شود تا با یک نظم و وحدت خاصی گام‌های همه انقلابیون به سمت تمدن نوین اسلامی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از همه شما این است که حداقل این بیانیه را برای خود چاپ کرده و یک بار بخوانید، تصریح کرد: هر مدیری بخش‌هایی از این بیانیه را فکر می‌کند می‌تواند در بخش مدیریتی او تاثیرگذار باشد یادداشت کرده و حداقل در آن زمینه تلاش کند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به افزایش حس امنیت در میان مردم گنبدکاووس در ماه‌های اخیر، گفت: از تلاش‌های نیروی انتظامی و مجموعه نیروهای امنیتی شهرستان تشکر می‌کنم و امیدوارم روحیه فرماندهی انتظامی شهرستان که شخصا در وسط میدان حاضر هستند به الگویی برای همه مدیران تبدیل شود.

ترابی با تقدیر از تلاش همه مدیران و مسوولان شهرستان در یک سال گذشته، تاکید کرد: برگزاری باشکوه برنامه‌های چله انقلاب و کنترل وضعیت بازار و کمک به مردم در راستای بهبود معیشت از جمله اقداماتی است که هر چند باید تداوم داشته باشد در این برهه تاثیرات مطلوبی داشته است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول