اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار:

10 تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی در شهریار فعال شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار گفت: 10 تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی در شهریار فعال شد.

10 تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی در شهریار فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، محمدهادی ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار صبح امروز در حاشیه بازدید از پایگاه‌های سلامت نوروزی اظهار کرد: با هدف توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش نظارت‌ها تعداد 10 تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی در این شهرستان فعال شد.

وی با اشاره به تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت‌های نوروزی افزود: طرح سلامت نوروزی در آستانه تعطیلات نوروز و آغاز سفرهای نوروزی با هدف نظارت و کنترل ویژه بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، بهداشتی و آرایشی اجرایی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار تأکید کرد: در‌ این راستا همچنین با اجرای این طرح خدمات بهداشتی به شهروندان، مسافران و گردشگران نیز ارائه می شود.

ناصح با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت برخی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش موادغذایی نیز بیشتر می‌شود، گفت: دراین راستا افزایش نظارت و بازرسی‌ها از این‌گونه واحدها از جمله فروشگاه‌ها، اماکن اقامتی ـ تفریحی، اماکن بین راهی و سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر و در مسیر جاده‌ها افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه این نظارت‌ها در قالب طرح سلامت نوروزی اجرایی می‌شود، اضافه کرد: افزایش نظارت و بازرسی‌های بهداشتی از اماکن بین راهی تحت پوشش، نمونه برداری از موادغذایی حساس مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و کنترل کیفی آب آشامیدنی (کلرسنجی و نمونه برداری) در اماکن عمومی و مراکز اقامتی و بین راهی از مهم‌ترین اولویت‌های این طرح است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با بیان اینکه دراین راستا و با اجرای این طرح 10 تیم نظارتی در شهریار فعال شده است، بیان کرد: این تیم‌های نظارتی از امروز تا 20 فروردین سال 98 مأموریت‌های خود را به صورت ویژه اجرایی می کنند.

ناصح در ادامه سخنان خود یادآور شد: سامانه 190 وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات، گزارشات و شکایات شهروندان و مسافران نوروزی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در زمینه بهداشتی می توانند با این سامانه تماس گرفته و موارد تخلف را به کارشناسان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن/پ/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول