اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جم خبرداد

گشت شبانه روزی ویژه یگان حفاظت از جنگل گلوبردکان در ایام تعطیلات نوروزی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم از گشت شبانه روزی ویژه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی از جنگل گلوبردکان و دیگر مناطق شهرستان جم در تعطیلات نوروزی فروردین ماه 98 خبرداد.

گشت شبانه روزی ویژه یگان حفاظت از جنگل گلوبردکان در ایام تعطیلات نوروزی

خلیل دوراهکی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: در آستانه آغاز سال 98 هستیم و پیشاپیش عید باستانی نوروز را خدمت همه همشهریان تبریک می‌گویم و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم در تعطیلات نوروزی برنامه‌های مختلفی خواهد داشت و در کنار اهالی شهرستان و مسافران هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم افزود: فصل بهار فرصتی مناسب برای تازه کردن دیدار با اقوام، آشنایان و دوستان است و فرصتی خوب برای رفتن به آغوش طبیعت و در کنار هم دیگر بودن است و  منابع طبیعی و محیط پیرامونی برای همه قابل استفاده است.

وی با در خواست از همشهریان و مسافران نوروزی برای حفاظت و حراست از مراتع و جنگل‌ها تاکید کرد: جنگل گلوبردکان بخش ریز یکی از جنگل‌های بکر، جذاب ، دیدنی و جذبه گردشگری جنوب استان بوشهر است و باید برای نگهداری و حفظ آن تلاش کنیم.

دوراهکی افزود: مسافران نوروزی و همشهریان از هرگونه قطع شاخ و برگ درختان خودداری کنند و از روشن کردن آتش در محل‌های مستعد اکیدا پرهیز نمایند و هر گونه حادثه‌ای را به شماره 1504 اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی در تعطیلات نوروزی در کنار مسافران و اهالی شهرستان جم می‌باشد تصریح کرد: برای حفظ و حراست از جنگل‌ها و مراتع در ایام تعطیلات نوروزی، از سوم تا هفدهم فروردین‌ماه گشت ویژه یگان حفاظت به طور شبانه روزی در مناطق حضوری فعال دارند و امیدواریم سالی به دور از آتش سوزی را در پیش داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول