اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طی ایام نوروز

4 هزار زائر زنجانی، به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام 4 هزار زائر به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: این اعزام‌ها در دو بخش خواهر و برادر انجام می‌شود.

4 هزار زائر زنجانی، به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

عبدالکریم مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور استان زنجان به مناطق عملیاتی دوران 8 ساله دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال نیز اعزام به این اردوهای معنوی از چند روز قبل آغاز شده است.

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه نخستین اعزام گروه راهیان نور نوروزی 24 اسفندماه انجام شد، اضافه کرد: از روز 24 اسفندماه تاکنون 600 نفر از برادران به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی با اینکه اعزام‌های راهیان نور چهار روزه بوده و در این مدت زائران از یادمان‌های مختلف بازدید خواهند کرد، گفت: فاز دوم اعزام‌ها یعنی اعزام خواهران از پنجم فروردین‌ماه انجام خواهد شد.

مرادی با بیان اینکه اعزام راهیان نور خواهران نیز در فاز دوم با حضور خدام خواهر انجام خواهد شد، اضافه کرد: در مجموع در ایام نوروز امسال 4 هزار نفر به اردوهای زیارتی راهیان نور اعزام خواهند شد.

مسؤول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این نیز 450 نفر در قالب بسیج محلات به اردوهای راهیان نور اعزام شده بودند، گفت: در مجموع تاکنون یک هزار و 50 نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی برای اردوهای راهیان نور زنجان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: روایت‌گری و خاطره‌گویی راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول راهیان نور است.

مرادی تصریح کرد: در این اعزام‌ها زائران از یادمان‌های اروند کنار، والفجر 8، علقمه، نهر، خیم، شلمچه، پاسگاه زید، طلائیه، هور و هویزه، فتح‌المبین و معراج شهدا بازدید می‌کنند.

به گزارش فارس، تعداد یادمان‌های راهیان نور 58 مورد بوده و بیش از 55 هزار مدیر و مسؤول و 78 هزار خادم، به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

برای ارائه خدمات بهتر به زائران 25 هزار راوی و 18 هزار روحانی تربیت شده و طبق آمار برآورد شده سالانه در کشور بیش از 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول