اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهردار منطقه یک قم خبر داد

بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های سطح منطقه یک

شهردار منطقه یک قم از بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های سطح منطقه یک در آستانه نوروز خبر داد.

بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های سطح منطقه یک

 احمد ترکمن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد اطلاع‌رسانی و خدمات رسانی شهرداری منطقه یک به طور رسمی کار خود را از ۲۹ فروردین آغاز خواهد کرد و اظهار کرد: البته فعالیت‌های ستاد از چند روز گذشته آغاز شده است.

وی با تاکید بر راه‌اندازی ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه یک در بلوار زائر و در مجاورت رمپ بیطرفان تصریح کرد: در آستانه نوروز با اعلام آماده‌باش نیروها و تجهیزات منطقه، آذین‌بندی میادین، معابر و… صورت گرفته و بنرهای مناسبتی و نوروزی و یا مقلب‌القلوب اکران شده است.

شهردار منطقه یک قم از اکران المان‌های نوروزی در سطح منطقه خبر داد و افزود: تجهیز بوستان‌ها به امکانات خدماتی برای زائرین نیز از دیگر اقدامات انجام شده در آستانه نوروز بوده است.

وی به بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها اشاره کرد و گفت: ضمن بهسازی و نوسازی نمازخانه‌ها در بوستان مهدی و هاشمی تجهیز آنها برای استفاده زائرین و همشهریان صورت گرفته است.

ترکمن تخلیه خاک و نخاله‌های سطح منطقه، رنگ‌آمیزی جداول و کاشت نهال و درخت را از دیگر اقدامات این منطقه در آستانه نوروز ذکر کرد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول