اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تل‌آویو با همکاری واشنگتن بار دیگر سامانه «فلاخن داوود» را آزمایش کرد

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم و آمریکا یک نسخه پیشرفته از سامانه موشکی «فلاخن داوود» را در جنوب فلسطین اشغالی آزمایش کردند.

تل‌آویو با همکاری واشنگتن بار دیگر سامانه «فلاخن داوود» را آزمایش کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تحرکات و همکاری‌های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی، وزارت جنگ این رژیم روز سه‌شنبه از آزمایش مشترک یک نسخه پیشرفته سامانه موشکی موسوم به «فلاخن داوود» با واشنگتن خبر داد.

بنا بر نوشته روزنامه «هاآرتص»، این وزارتخانه آزمایش این نسخه را «موفق» خواند و آنرا «نقطه عطفی» در زمینه توانمندی عملیاتی رژیم صهیونیستی برای «دفاع از خود در برابر تهدیدات کنونی و تهدیدات در آینده» توصیف کرده است.

تل‌آویو در سال ۲۰۱۷ فلاخن داوود را عملیاتی اعلام کرد و در ماه جولای برای اولین بار به منظور رهگیری دو موشک شلیک شده از سوریه از این سامانه استفاده کرد. گفته می‌شود هر یک فروند موشک فلاخن داوود، یک میلیون دلار  هزینه دارد.

آزمایش‌های موشکی رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفته که این رژیم و آمریکا بارها از برنامه موشکی دفاعی ایران انتقاد کرده و بر لزوم توقف این برنامه تاکید کرده‌اند.

آمریکا از حدود دو هفته قبل هم برای نخستین بار سامانه موشکی «تاد» را در فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول