اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حجت‌الاسلام رئیسی:

بهترین حالات انسان خدمت گذاری به خلق خدا است

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه از خداوند حول حالنا در سال جدید درخواست کنیم، گفت: بهترین حالات انسان خدمت گذاری به خلق خدا است، بنابراین، از خداوند بخواهیم به هر کدام از ما بهترین زندگی که زندگی دینی، علوی و فاطمی است را عنایت فرماید.

بهترین حالات انسان خدمت گذاری به خلق خدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز در مراسم تحویل سال که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه رجب ریسمان الهی است بین بندگان که به حبل الله متوسل شدند و می‌شوند، گفت: کسانی که مناجات با خدا در سحرگاهان را دارند، برخی توفیق اعتکاف دارند، برخی نیز ندارند اما ارتباط خود را با خدا به صورت مستمر دارند، در این ماه به خداوند نزدیک‌تر می‌شوند.

تولیت آستان قدس رضوی با بین اینکه کسانی که از راه دور و نزدیک به حرم مطهر رضوی آمده‌اند تا تحویل سال در کنار امام هشتم (ع) باشند، تاکید کرد: تغییرات و نو شدن زمین و افزوده شدن یک سال بر عمر انسان از جمله قدرت خداوند است و ما باید از خدا حول حالنا در سال جدید بخواهیم.

وی بهترین حالات را خدمت‌گذاری به خلق خدا و مبارزه با نفس دانست و بیان کرد: از خداوند بخواهیم به هر کدام از ما بهترین زندگی که زندگی دینی، علوی و فاطمی است را عنایت فرماید.

رئیسی ادامه داد: امیدوارم همه زائران و مجاورانی که به این مکان مقدس آمده اند، مورد توجه پروردگار قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول