اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

در ایام نوروز

«خیمه‌های معرفت» در بقاع متبرکه همدان دایر می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری «خیمه‌های معرفت» در بقاع متبرکه استان طی نوروز خبر داد.

«خیمه‌های معرفت» در بقاع متبرکه همدان دایر می‌شود

حجت‌الاسلام محمد کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برپایی «خیمه‌های معرفت» در سطح استان آن را یکی از اقدامات شاخص در ایام نوروز دانست و اظهار کرد: در برخی نقاط استان نیز نسبت به ایجاد ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمات به مسافران اقدام شده است.

وی با بیان امسال برای نخستین بار نسبت به برپایی «خیمه معرفت» در آرامگاه بوعلی و در مسیر امامزاده زبیده خاتون(س) اقدام شده است گفت: در این مراکز نیز خدماتی در حوزه سلامت ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: همزمان با برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی در بقاع متبرکه با حضور مبلغان دینی انجام می‌شود.

وی گفت: در خیمه‌های معرفت غرفه‌های مشاوره خانواده، مشاوره وقف با تاکید بر ایجاد وقف‌های جدید، غرفه کودکان و نوجوانان، غرفه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیز پیش‌بینی شده است.

کاروند با تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ وقف آن را یکی از راهکارهای کاهش بیکاری در جامعه و شکاف طبقاتی دانست و از مردم خواست در سال جدید نسبت به ثبت وقف مبتنی بر نیازهای روز جامعه پیشقدم باشند.

انتهای پیام/ 3140/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول