اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بازدید اماکن تاریخی ایلام در ایام نوروز برای خبرنگاران کشور رایگان شد

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام گفت: بازدید از اماکن تاریخی و اماکن دولتی ایلام به دستور استاندار در ایام نوروز، برای خبرنگاران سراسر کشور که ایلام را برای گردش نوروز انتخاب کرده‌اند رایگان شد.

بازدید اماکن تاریخی ایلام در ایام نوروز برای خبرنگاران کشور رایگان شد

آیت قیصربیگی، مدیر روابط عمومی استانداری ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بازدید از اماکن تاریخی و اماکن دولتی ایلام به دستور استاندار در ایام نوروز، برای خبرنگاران سراسر کشور که ایلام را برای گردش نوروز انتخاب کرده‌اند رایگان شد.

وی افزود: این استاندار ایلام در جهت تکریم خبرنگاران و خانواده‌های آنها و در راستای ترویج و گسترش گردشگری انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام تصریح کرد: خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری از اماکن تاریخی استان بازدید کرده و لحظات خاطره انگیزی را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند.

وی عنوان کرد: استان از لحاظ تاریخی، طبیعی‌، گردشگری، ‌صنایع دستی و تولید سوغات جاذبه‌های قابل توجه دارد و در ایام نوروز باید این ظرفیت‌ها بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی شود .

لازم به ذکر است، تاکنون ۸۰۴ اثر تاریخی، طبیعی، معنوی، یادمان دفاع مقدس و منقول  استان در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

گفتنی است، ایلام یکی از استان‌های پر جاذبه‌ی ایران که هم از نظر جاذبه‌های طبیعی و هم از نظر جاذبه‌های تاریخی بسیار غنی است. این استان که در ۷۱۰ کیلومتری تهران واقع شده است، به تازگی به عنوان یکی از قطب‌های دیدنی و پر جاذبه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است زیرا گردشگران می‌توانند هم به کوه و هم به طبیعت بروند و در کنار بازدید از جاذبه‌های طبیعی همچون دریاچه‌ی دوقلو، از جاذبه‌های تاریخی استان نیز بازدید کنند.

انتهای پیام/970821

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول