اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امام جمعه قیدار:

اقتصاد، اولويت نخست دشمن در ضربه زدن به ملت ايران است

امام جمعه قیدار پیام نوروزی مقام معظم رهبری را حاوی چند نکته ضروری متناسب با نياز كشور که در حال حاضر مسأله اقتصاد است، دانست و گفت: دشمنان هنوز از فشار بر اقتصاد كشور نااميد نشده‌اند و اولويت نخست آنها در ضربه زدن به ملت ايران نيز همين مسأله اقتصادى است.

اقتصاد، اولويت نخست دشمن در ضربه زدن به ملت ايران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به آغاز سال جدید اشاره و اظهار کرد: بهار طبیعت سال‌جاری با بهار معنویت همراه شده است که باید قدر دانسته شود.

امام جمعه قیدار بر لزوم بهره‌گیری از نو شدن طبیعت تاکید و تصریح کرد: گذرا بودن عمر، زنده شدن طبیعت و توجه به خالق زیبایی‌های طبیعت از درس‌ها این ایام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به برکات ماه رجب اشاره کرد و افزود: ماه رجب، نام‌هاى دیگرى هم دارد که همگی گویای مزایا و ابعاد معنوی آن است.

موسوی به برگزاری اعتکاف اشاره کرد و گفت: انسان در فرار از هوای نفس و اشتغالات زندگی، برای انس با معبود همیشه نیازمند خلوتی است تا با سوز دل و گریه و اشک، باطن خود را از زنگار گناهان بشوید و خانه دل را آماده حضور خالق خود سازد، که اعتکاف زمینه چنین خلوتی را فراهم می‌کند.

 امام جمعه قیدار به پیام مقام معظم رهبری و شعار انتخاب شده برای سال اشاره کرد و ادامه داد: این شعار بر اساس نیاز کشور انتخاب و در واقع نقشه راه نظام اسلامى را در شروع سال جدید ترسیم می‌شود.

وی پیام مقام معظم رهبری را حاوی چند نکته ضروری متناسب با نیاز کشور که در حال حاضر مسأله اقتصاد است، دانست و افزود: دشمنان هنوز از فشار بر اقتصاد کشور ناامید نشده‌اند و اولویت نخست آنها در ضربه زدن به ملت ایران نیز همین مسأله اقتصادى است.

موسوی جنگ اقتصادی را از بدترین نوع جنگ‌ها عنوان و تاکید کرد: اگر دولت و ملتی نتواند از نظر اقتصادی روی پای خود بایستد باید جلوی أجانب و مستکبرانِ زورگو و بی‌رحم زانو بزند.

امام جمعه قیدار همچنین به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوى اشاره و تصریح کرد: این بیانات همه ساله در آغاز سال جدید یکى از مهمترین سخنرانى‌هاى رهبر معظم انقلاب اسلامى است، چرا که در این سخنرانی مهم به تبیین شعار سال و برخی از نیازهای اصلی کشور اقدام می‌کنند.

وی سالروز عملیات شکوهمند فتح‌المبین را یادآور شد و گفت: این عملیات یکى از درخشان‌ترین و سرنوشت‌سازترین عملیات‌ها در ۸ سال دفاع مقدس بود که در بامداد روز دوشنبه دوم فروردین ۱۳۶۱ با رمز یا زهرا(ع) آغاز شد.

وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) که در نیمه رجب سال روی داده است، ادامه داد: این بانوی بزرگ مظهر صبر و بردبارى و اسوه بانوان شجاع و صبور و با ایمان، است که در حیات 56 ساله پربرکت خود سراسر فداکاری، ایثار، حلم، صبر و بردبارى در برخورد با حوادث تلخ و استقامت و پایدارى در راه ایمان و پیام رسانی کربلا داشت.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول