اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام جمعه جهرم:

عوامل بازدارنده رونق تولید در شهرستان جهرم شناسایی شود

امام جمعه جهرم با درخواست از مسوولان برای شناسایی عوامل بازدارنده رونق تولید در سطح این شهرستان گفت: در این زمینه باید با تشکیل یک ستاد عوامل رونق تولید بررسی شود.

عوامل بازدارنده رونق تولید در شهرستان جهرم شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر جهرم ضمن تبریک سال جدید با اشاره به شعار سال توسط رهبری انقلاب به «رونق تولید» اظهار داشت: امیدوارم این شعار از طرف مسوولان صرفاً استفاده تشریفاتی نشود.

وی استفاده و رفع بسیاری از مشکلات را در گرو عمل به این شعار دانست و بیان کرد: این نامگذاری‌ها نسخه دردهای مزمن ما بوده و مانند این می‌ماند که کسی نسخه پزشک خود را اجرا نکند.

امام جمعه جهرم ادامه داد: بر مسوولان لازم است این نسخه ضروری و مهم را به جد اجرایی کنند.

مدبر با درخواست از مسوولان برای شناسایی عوامل بازدارنده رونق تولید در سطح این شهرستان افزود: از فرمانداری درخواست می‌کنیم که ستادی تشکیل داده و عوامل رونق تولید را بررسی کند.

وی اضافه کرد: رونق اقتصادی در شهر ما باید پیگیری شود و بنده نیز از مسوولان مختلف به جد این موضوع را مطالبه می‌کنم.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید تعطیلات موجب فراموشی فضیلت ماه رجب شود، گفت: امسال در سراسر کشور بیش از 400 هزار نفر و در شهرستان جهرم نزدیک به 2 هزار نفر که عمدتاً جوان هستند معتکف شدند.

وی افزود: از معتکفین که رو به خدا و پشت به غیر خدا کردند عاجزانه درخواست می‌کنیم که برای ما و همچنین برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و به ویژه برای جوانان دعا کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حضور مسافران نورزوی در شهر جهرم گفت: در این ایام لازم است با مسافران نورزوی با برخورد کریمانه و مهمان‌نوازانه رفتار کرده تا شهرمان زبان زد همه مسافران قرار بگیرد.

امام جمعه جهرم به لزوم وجود حمام عمومی در شهر اشاره کرد و بیان داشت: حمام‌های شهر یکی پس از دیگری تخریب و دیگر بازسازی و ساخته نشد که این برای شهرناپسند است که از حمام عمومی برخوردار نباشد.

وی ادامه داد: از مسوولان تقاضا داریم تا سال آینده حداقل دو حمام عمومی فعال در شهر داشته باشیم.

مدبر با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت جهرمی‌های مقیم شهرهای دیگر تصریح کرد: ایام نوروز زمان و فرصت مناسبی است تا از این ظرفیت استفاده شود.

خطیب نماز جمعه جهرم با اشاره به اینکه بسیاری از این افراد صاحب نفوذ بوده و خودشان نیز علاقه دارند به شهر خود کمک کنند، گفت: همشهریان و مسوولان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول