اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام جمعه کازرون:

جسارت به حضرت سلمان فارسی نابخشودنی است

امام جمعه کازرون با اشاره به جسارت برخی افراد با آتش کشیدن تمثال حضرت سلمان فارسی در این شهرستان خواستار پیگیری نهادهای امنیتی و شناسایی عاملان این واقعه شد.

جسارت به حضرت سلمان فارسی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به نامگذاری امسال به «رونق تولید» توسط رهبری انقلاب اظهار داشت: به یقین امسال سال فرصت‌ها و گشایش اقتصادی است.

خرسند به حادثه هفته گذشته در نیوزیلند اشاره کرد و اظهارداشت: رسانه‌های غربی حاضر نشدند بگویند این حمله تروریستی بوده بلکه این حادثه را مسلحانه تلقی کردند.

امام جمعه کازرون به جسارت به ساحت قدسی صحابی بزرگ رسول اکرم(ص) حضرت سلمان فارسی اشاره کرد و با  گلایه از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی گفت: دفعه پیش گفتم ریشه‌یابی کنید، جدی نگرفتند و و این سوال را داریم که اگر این جسارت به دیوار یک دستگاه امنیتی و یا پاسگاه می‌شد، از کنار آن راحت می‌گذشتید؟

امام جمعه کازرون ادامه داد: این کار افرادی است که شاید اهل این شهر و یا شهر دیگری باشد و  باید با آ‌ن‌ها برخورد شود.

خرسند با بیان اینکه از این پس هرگاه نام سلمان در کازرون آمد صلوات می‌فرستیم گفت: برای کوری دل منافقین، دومین کنگره سلمان فارسی را کلید می‌زنیم.

امام جمعه کازرون همچنین با بیان اینکه احتمال بارندگی در روزهای آینده وجود دارد گفت: مردم و دستگاه‌های دولتی آمادگی داشته باشند مشکلی برای مسافران پیش نیاید و مشکل اسکان نداشته باشند.

وی دید و بازید و صله رحم را جزء سنت‌های خوب نوروز دانست و افزود: در دامن طبیعت به حفظ آن اهمیت داده و به کشت و زراعت مردم نیز تعرض نکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول