اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فرماندار شهرستان آستارا خبر داد

اسکان نوروزی بیش از 1200 گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا

فرماندار و رئیس خدمات سفر شهرستان آستارا از اسکان نوروزی یک‌هزار و 273 گردشگر فرهنگی در قالب 266 خانوار در مدارس این شهرستان خبر داد.

اسکان نوروزی بیش از 1200 گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم‌زاد پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مدارس مجری اسکان نوروزی در این شهرستان اظهار کرد: از زمان آغاز به کار ستاد اسکان نوروز 98 تاکنون یک‌هزار و 273 گردشگر فرهنگی در قالب 266 خانوار در مدارس شهرستان آستارا اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه جهت اسکان گردشگران فرهنگی، آموزش‌وپرورش این شهرستان طبق سنوات گذشته 21 باب مدرسه با 184 کلاس تدارک دیده است، افزود: تعداد کلاس‌های ویژه، الف و ب به ترتیب هشت، 81 و 95 باب است که به فرش، یخچال، تلویزیون و تخت مجهز هستند.

فرماندار و رئیس خدمات سفر شهرستان آستارا خواستار افزایش کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی با ارتقای خدمات و تجهیز امکانات شد و تصریح کرد: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان آستارا این است تا زمینه‌های سفر دوباره گردشگران به این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر فراهم شود.

رستم‌زاد وضعیت ظاهری مدارس مجری اسکان نوروزی گردشگران فرهنگی را خوب ارزیابی کرد و گفت: ایجاد مکان‌های ارزان‌قیمت با توجه به امکانات موجود برای جوامع مصرف سازمان‌ها می‌تواند در توسعه گردشگری در منطقه نقش تأثیرگذاری ایفا کند.

به گزارش فارس، 50 عامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی گردشگران فرهنگی مستقر در آموزشگاه استثنایی عدالت شهرستان آستارا فعالیت خود را از 28 اسفند ماه سال گذشته با پذیرش و ساماندهی گردشگران نوروزی آغاز کرده‌اند و این روند تا 12 فروردین ماه جاری تداوم دارد.

در نوروز 97 حدود 14 هزار و 22 گردشگر فرهنگی در قالب دوهزار و 88 خانوار در مدارس شهرستان آستارا ساماندهی شده بودن که ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان به لحاظ پذیرش گردشگران فرهنگی پس از ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک و دو رشت در جایگاه سوم قرار گرفته بود.

انتهای پیام /3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول