اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

تردد پرحجم در محورهای هراز و کندوان/سفر نوروزی در محورهای شمال صبوری بیشتری می‌خواهد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به سمت شمال به‌صورت پرحجم و محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

تردد پرحجم در محورهای هراز و کندوان/سفر نوروزی در محورهای شمال صبوری بیشتری می‌خواهد

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به سمت شمال به‌صورت پرحجم و محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود:باتوجه به اینکه در محورهای کوهستانی استان شاهد ریزش و رانش هستیم توصیه ما به مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها این است که بااحتیاط از گردنه‌های استان تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: موضوع دیگر اینکه مسافران نوروزی و همچنین هم‌استانی‌ها سفر نوروزی خود را به شب موکول نکنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

این مسؤول با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در محورهای مازندران، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که رانندگان باید به آن توجه کنند این است که رانندگی در تعطیلات نوروزی صبوری بیشتری می‌خواهد و مسیر به‌دلیل حجم ترافیک طولانی‌تر می‌شود که باید از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

قدمی ادامه داد: همچنین شرایط جوی متفاوت در این فصل از سال نیز ممکن است باعث راه‌بندان شود که باید رانندگان باید از قبل آمادگی ذهنی در این زمینه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مازندران، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت 24 روز شنبه سوم فروردین ماه سال 98، ساعت 6 روز یک‌شنبه چهارم تا ساعت 24 روز دوشنبه پنجم فروردین، ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه هشتم تا ساعت دو بامداد روز شنبه 10 و همچنین از ساعت 12 شهر یک‌شنبه 11 تا ساعت 22 روز شنبه 17 فروردین ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز، یادآور شد:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16روزهای یک‌شنبه چهارم، جمعه 9، پنج‌شنبه 15 و جمعه فروردین ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد، از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا دو بامداد روز بعد روزهای پنج‌شنبه هشتم فروردین و یک‌شنبه 11 فروردین ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج_چالوس از ساعت 12 تا دو بامداد روزهای یک‌شنبه چهارم، جمعه نهم ، پنج‌شنبه 15، جمعه 16و شنبه 17 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا 24 روز هشتم فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه «مسیر جنوب به شمال تهران _فیروزکوه _قائم‌شهر و از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارم، 15 و 16 فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه « از مسیر شمال به جنوب محور قائم‌شهر_فیروزکوه _تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی مسافران درباره آخرین وضعیت راه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول