اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

200 نفر در تویسرکان در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری آیین پرفضیلت اعتکاف در 6 مسجد شهر و روستای تویسرکان، از بهره‌مندی 200 نفر از این آیین معنوی خبر داد.

200 نفر در تویسرکان در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند

حجت الاسلام علی کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با تاکید بر اینکه اعتکاف فرصتی مغتنم برای خودسازی و خودشناسی است اظهار کرد: حسنه پربرکت اعتکاف انسان را از تعلقات دنیایی جدا و به قرب الهی نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری آیین معنوی اعتکاف از 29 اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین سال جاری بیان کرد: ثبت‌نام برای علاقه‌مندان از 15 تا 27 اسفندماه سال گذشته در مسجد جامع شهر تویسرکان انجام گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری آیین معنوی اعتکاف در 6 مسجد شهرستان تویسرکان خبر داد و افزود: مراسم پرفضیلت اعتکاف در شهر تویسرکان برای برادران در مسجد جامع و خواهران در مسجد امام حسن عسگری(ع) به مدت سه روز برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 200 نفر تویسرکانی در آیین معنوی اعتکاف این شهرستان خاطرنشان کرد: مراسم پرفضیلت اعتکاف این شهرستان در شهرهای تویسرکان و سرکان و روستاهای جیجانکوه، سیدشهاب و اشتران با نظارت اداره تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام کاروند برنامه‌های ویژه اعتکاف در مساجد تویسرکان را شامل گفتمان‌های دینی، مشاوره‌های مذهبی، کلاس‌های اخلاق و احکام، برنامه‌های قرآنی و سخنرانی‌های موضوعی اعلام کرد.

انتهای پیام/89010/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول