اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی خبر داد

بازدید ۱۱۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی/ افزایش 100 درصدی بازدید از موزه‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: در سه روز گذشته ۱۱۸ هزار و ۳۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

بازدید ۱۱۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی/ افزایش 100 درصدی بازدید از موزه‌ها

جلیل جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در ارتباط با آمار بازدید‌ها از جاذبه‌های گردشگری استان در سه روز گذشته اظهار کرد: در این مدت ۱۱۸ هزار و ۳۷ نفر از جاذبه‌های استان بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۸۹۹ نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان اقامت داشته‌اند، افزود: در سه روز گذشته اقامت در مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی برابر با یک هزار و ۴۰۲ نفر بوده که بیشترین سهم متعلق به واحدهای بوم‌گردی جنوب آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به اقامت هشت هزار و ۸۲۲ نفری در ستاد اسکان فرهنگیان سطح استان ادامه داد: همچنین یک هزار و ۴۲۱ نفر در مهمانسراهای ادارات و خوابگاه‌ها و ۴۲۸ نفر در کمپ‌های موقت راه‌اندازی شده در سطح استان اقامت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از ۲۸ فروردین ماه ۹۷ تا یک فروردین ماه ۹۸ در حدود ۱۴ هزار و ۲۶۱ نفر از موزه‌های سطح استان بازدید داشته‌اند، عنوان کرد: این آمار نشان‌دهنده افزایش ۱۰۰ درصدی بازدید از موزه‌های استان است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول