اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد

آماده‌باش سپاه گلستان برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/ جابجایی بیش از 3 هزار نفر از مردم آق‌قلا توسط سپاه

فرمانده سپاه نینوا گلستان از آماده‌باش سپاه گلستان برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد.

آماده‌باش سپاه گلستان برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/ جابجایی بیش از 3 هزار نفر از مردم آق‌قلا توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار حسین معروفی صبح امروز در جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان شمال کشور اظهار کرد: از روزهای نخست وقوع برف و کولاک و سیل در استان تمام سپاه به حالت آماده‌باش در آمد.

وی ادامه داد: از روز اول مباحث مهندسی سپاه استان در اولویت کار قرار گرفت تا خدمت مهندسی به منطقه را اجرایی کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکی کرد: ما در بخشی از نقاط استان ریزش کوه و رانش زمین داشتیم که امروز هم این شرایط حاکم است و حتی سیل را در نقاط مختلف استان داریم.

معروفی گفت: مسیرهای کوهستانی ما به سمت سمنان به دلیل ریزش‌های فراوان دائم مسدود و با تلاش نیروهای امدادی بازگشایی می‌شود و در این راستا ماشین‌ها و نیروهای مهندسی را وارد صحنه عملیات کرده‌ایم.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از حوادث جانی در سیل در انتقال مردم به نقاط امن وارد عمل شدیم و فقط در آق‌قلا 3 هزار و 500 نفر را به نقطه امن منتقل کردیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: 40 دستگاه تجهیزات لجستیکی سپاه استان به عرصه خدمت وارد شده و در عرصه غذای گرم مجوز پخت 10 هزار غذای پخت به ما داده شد و این اقدام در حال انجام است.

معروفی بیان کرد: یک هزار و 200 نیروی بسیجی و پاسدار در منطقه در حال خدمت هستند و حتی در عرصه لایروبی خانه‌ها و نظافت منازل مردم وارد شده‌اند.

وی افزود: چادر، پتو، مواد غذایی کنسروجات و خشکبار جز نیازهای اصلی اولیه بوده که این نیاز هنوز هم وجود دارد و تلاش برای حل این مباحث توسط سپاه نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: کمک 12 سپاه استانی به گلستان اعزام شده و در تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم هستیم و متاسفانه خدمت‌رسانی به مردم از نظم مناسبی برخوردار نیست و ما در تلاشیم نظمی به این خدمت بدهیم.

معروفی گفت: محور کار ما به پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی داده شده و اعتقاد داریم هرجا مردم وارد عرصه شدند موفق شدیم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول