اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جام جهانی شمشیربازی مجارستان

سابریست گیلانی بر پله 23 جهان ایستاد

سابریست گیلانی تیم ملی شمشیربازی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی مجارستان در مکان 23 جهان ایستاد.

سابریست گیلانی بر پله 23 جهان ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نخستین جام معتبر شمشیربازی در سال 98 به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار شد و محمد رهبری سابریست گیلانی تیم ملی کشورمان در مکان 23 این جام ایستاد.

رهبری برای صعود به جدول 64 نفر برتر جام جهانی شمشیربازی مجارستان در دور مقدماتی با کسب پنج پیروزی و تحمل یک شکست مقتدرانه راهی جدول نهایی مسابقات شد، رهبری در بوداپست مقابل لوئیز بوناح از آلمان به برتری پنج بر صفر، مقابل چانگ چو از چین تایپه به برتری پنج بر یک، مقابل میکلوس پچ از مجارستان به برتری پنج بر سه، مقابل ماکسیم پیانفتی از فرانسه به برتری 15 بر 12، مقابل ماکس ریمر از اتریش به برتری پنج بر دو و مقابل کنتا توکونان از ژاپن به برتری پنج بر یک دست‌یافت.

شمشیرباز گیلانی مقابل لئوناردو ده‌روسی از ایتالیا تن به شکست پنج بر دو و مقابل سانگوک از کره جنوبی تن به شکست 15 بر هفت داده و به مقام 23 جهان رضایت داد.

محمد رهبری سال 2019 در جام جهانی لهستان در مکان 56 و در جام جهانی ایتالیا در مکان 121 سابر انفرادی قرارگرفته بود و بدین ترتیب مکان 23 جام جهانی مجارستان بهترین رتبه وی در سابر انفرادی در مسابقات جام جهانی سال 2019 است.

به گزارش فارس، تیم ملی سابر کشورمان برای نخستین بار در تاریخ ایران در جمع ۶۴ شمشیرباز برتر جام جهانی بوداپست ۵ نماینده داشته و در پایان رقابت‌ها مجتبی عابدینی با درخشش در رقابت‌های جام جهانی بوداپست مجارستان مدال برنز این رقابت‌ها، علی پاک‌دامن در جایگاه نوزدهم، محمد رهبری بیست و سوم، فرزاد باهر ارسباران در جایگاه سی و یکم و محمد فتوحی در رده چهل و هشتم ایستادند.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول