اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

در جریان پیگیری سوژه مردمی مطرح شد

استاندار البرز: کار شهرداری اداره بیمارستان نیست

استاندار البرز با نظر بر این مهم که کار شهرداری اداره بیمارستان نیست و صاحب مجوز اصلی بیمارستان نیز کنار کشیده، گفت: برای واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) پیگیری لازم در حال انجام است.

 استاندار البرز: کار شهرداری اداره بیمارستان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس البرز، مسئله سوژه مردمی «تکلیف واگذاری بیمارستان امام خمینی کرج را مشخص کنید» یکی از جمله مسائل با اهمیتی است که از سال گذشته خبرگزاری فارس در بخش فارس من به عنوان یکی از مطالبات مردمی مورد نظر و توجه قرار داده است.

برهمین اساس، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس البرزگفت: برای واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) پیگیری لازم در حال انجام است؛ در این خصوص باید ابعاد و زوایای مشکل به وجود آمده را بررسی کنیم تا به نتیجه درست برسیم.

استاندار البرز با بیان اینکه این مجموعه در حال حاضر تحویل سازمان شهرداری است، افزود: کار شهرداری اداره بیمارستان نیست و صاحب مجوز اصلی بیمارستان نیز کنار کشیده و به دنبال گرفتن سهم و حقوق خود است.

مقام عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه کارکنان بیمارستان موافق واگذاری این مجموعه هستند، تصریح کرد: مجموعه 500 نفری بیمارستان امام خمینی (ره) باید طبق قانون اداره شود ما نیز توصیه کردیم بیمارستان به فردی از دل خود مجموعه واگذار شود.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل تخت بیمارستانی در استان البرز وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از سال 92 تا کنون هشت بیمارستان به استان افزوده شده است و تعداد تخت های بیمارستانی به 5 هزار رسیده است البته تا رسیدن به استاندارد های فاصلی بسیاری وجود دارد.

محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص به خبرنگار فارس در البرز،گفت: پیش از آغاز سال جدید جلسه ای در راستای واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: مقرر شد فردی که برای گرفتن بیمارستان اقدام کرده است تا پایان نخستین ماه سال 98 مبلغ مشخص را پرداخت کند تا بیمارستان به وی واگذار شود.

به دنبال ثبت سوژه‌ای با عنوان "تکلیف واگذاری بیمارستان امام خمینی کرج را مشخص کنید" در سامانه فارس من، خبرنگار فارس من پیگری موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/م/1102/س/3

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول