اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خبر داد

اسکان ۵۴ هزار نفر روز در مدارس خراسان‌جنوبی/ «طبس» رکورددار اسکان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از پذیرش و اسکان بالغ بر 54 هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.

اسکان ۵۴ هزار نفر روز در مدارس خراسان‌جنوبی/ «طبس» رکورددار اسکان

محمد علی واقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در نوروز امسال 14 پایگاه اسکان آموزش و پرورش، 177 آموزشگاه و یک‌هزار و 200 کلاس درس برای پذیرش مسافران آماده شده است.

وی از همکاری 412 نیرو با آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: از مجموع کلاس‌هایی که در نوروز 98 برای اسکان مسافران آماده شده 134 کلاس ویژه، 296 کلاس گروه الف و 751 کلاس گروه ب هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به هزینه‌های اسکان با توجه به رده‌بندی کلاس‌ها، مطرح کرد: هزینه برای فرهنگیان در کلاس‌های ویژه 33 هزار و 600 تومان، گروه الف 29 هزار و 400 تومان، گروه ب 21 هزار و 600 تومان و برای غیرفرهنگیان کلاس‌های ویژه 75 هزار و 500 تومان، کلاس‌های گروه الف 57 هزار و 500 تومان و کلاس‌های گروه ب 48 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است.

واقعی اعلام کرد: همچنین قردادی با بیمه برای تحت پوشش قرار دادن مسافران اسکان‌یافته در محل‌های آموزش و پرورش منعقد شده تا آن‌ها را در مقابل حوادث غیرمترقبه تحت پوشش قرار دهد.

وی با اشاره به ثبت‌نام اسکان اینترنتی، گفت: ثبت‌نام اینترنتی از سوم اسفندماه سال گذشته شروع و تا 24 اسفندماه ادامه داشت که طی این مدت بیش از 480 خانوار از طریق ثبت‌نام کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشترین آمار اسکان مربوط به شهرستان طبس است، اضافه کرد: شهرستان‌های فردوس، بیرجند و بشرویه در رده‌های بعدی قرار دارند.

واقعی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال آمار اسکان مسافران نوروزی در سطح استان نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول