اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 14 درصدی اقامت در هتل‌ها و مهمانپذیرهای آذربایجان‌غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: اقامت در هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان در طول روزهای ۲۸ اسفند ماه ۹۷ تا سوم فروردین ماه امسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

افزایش 14 درصدی اقامت در هتل‌ها و مهمانپذیرهای آذربایجان‌غربی

جلیل جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه جمع کل مسافران اقامت یافته در مراکز اقامتی استان در طول روزهای ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا سوم فروردین ماه ۹۸ برابر با ۳۷ هزار و ۹۹۱ نفر بوده است، اظهار کرد: در این مدت اقامت در هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۲۱۳ هزار و ۵۱ نفر در پنج روز گذشته از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند، افزود: همچنین ۳۰۶ هزار و ۶۹۸ نفر در این مدت از موزه‌های سطح استان بازدید داشتند که این آمار نشان دهنده افزایش دو درصدی بازدیدها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر مسافرتی و کمپ‌های گردشگری بازدید صورت می‌گیرد، ادامه داد: در پنج روز گذشته ۲۴۸ مورد نظارت و بازدید از این مکان‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول