اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

با اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان

13 ورزشگاه به روی مسافران نوروزی گشوده شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر باغ فدک، در 13 ورزشگاه نیز به روی مسافران گشوده شد.

13 ورزشگاه به روی مسافران نوروزی گشوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی اظهار کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده از کمپ‌های اسکان ستاد نوروزی اصفهان در شب گذشته تعداد چادرهای نصب شده توسط مسافران نوروزی از مرز چهار هزار تخته گذشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: علاوه بر باغ فدک، در 13 ورزشگاه نیز به روی مسافران گشوده شد.

وی افزود: با تلاش و دقت نظر آتش‌نشانان، خوشبختانه شب گذشته هیچ‌گونه مورد گازگرفتگی به 125 مستقر در باغ فدک گزارش نشد؛ همچنین 157 دستگاه سیلندر پیک‌نیک نیز شب گذشته (سوم فروردین) از چادرها خارج شد.

گلابی اضافه کرد: 26 دستگاه اطفائیه هم در نقاط پر ترافیک شهر اصفهان مستقر شده تا در صورت بروز هرگونه حادثه نیروهای آتش‌نشان بتوانند در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه عملیات برسانند.

496 هزار مسافر در شهر اسکان یافتند

 ایمان حجتی با اشاره به اینکه دیشب (سوم فروردین) 145 هزار مسافر در اصفهان اسکان یافتند، اظهار کرد: ظرفیت هتل‌ها، مدارس و باغ فدک در شهر اصفهان تکمیل شده است و رشد 19 درصدی اسکان مسافران در اصفهان نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان بیان کرد: با تمهیداتی که شهرداری اصفهان اندیشیده است، 40 ورزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که تاکنون مسافران در 13 ورزشگاه شهر اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: ظرفیت منازل استیجاری در شهر اصفهان هم شب گذشته تکمیل شد و به آمار تجمیعی 496 هزار مسافر در شهر رسیدیم که نسبت به سال گذشته 19 درصد رشد را نشان می‌دهد.

حجتی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، امشب بارندگی در شهر اصفهان خواهیم داشت که در همین راستا شهرداری در حالت آماده باش است و امروز جلسه‌ای برای برنامه‌ریزی در این خصوص برگزار شد.

انتهای پیام/63077/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول