اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

مسؤولان و ملت برای تحقق شعار رونق تولید همت کنند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیده‌بان انقلاب هستند، گفت: مسؤولان و ملت باید برای تحقق شعار رونق تولید همت کنند.

مسؤولان و ملت برای تحقق شعار رونق تولید همت کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره شعار سال رونق تولید اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری بر اساس مشکلات، ناهنجاری‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان طراحی و تدبیر می‌شود.
وی تأکید کرد: رهبری به‌عنوان دیده‌بان انقلاب که از دور توطئه‌ها، هجمه‌ها و ناهنجاری‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی را می‌بینند و بر اساس آن تدابیری می‌اندیشند، هر سال سخنان راهگشایی دارند.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه اگر مسؤولان و مردم به این تدابیر گوش کنند، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود، اضافه کرد: سال‌هاست مقام معظم رهبری مباحث اقتصادی را مطرح کرده‌اند.
حسینی‌دیباجی با بیان اینکه قبل از اینکه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن شروع شود مقام معظم رهبری درباره آن هشدار داده بودند، تصریح کرد: اگر از همان موقع به تدابیر معظم‌له جامه عمل می‌پوشاندند، امروز این همه مشکل نداشتیم.
وی با تأکید بر اینکه تنها راه برون‌رفت از معضل اقتصادی امروز در جامعه رونق تولید است، اضافه کرد: همچنان شعار سال گذشته پابرجاست و باید آن هم مدنظر باشد.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه مردم باید از تولید ملی حمایت کنند، اظهار کرد: مسؤولان و مردم برای رونق تولید همت کنند تا بیکاری کم و بسیاری از گرانی‌ها و فشارهای اقتصادی رفع شود.
انتهای پیام/74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول