اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

بارش 668 میلی‌متر باران در چهارمحال و بختیاری/ ورود سامانه بارشی جدید از اویل هفته آینده

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میانگین بارش‌ها در استان 668 میلی‌متر بوده است، گفت: سامانه بارشی پرفشار اوایل هفته آینده جاری به استان وارد می‌شود.

بارش 668 میلی‌متر باران در چهارمحال و بختیاری/ ورود سامانه بارشی جدید از اویل هفته آینده

مهرداد قطره سامانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه سامانه بارشی که از 48 ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری شده است بارش‌های مؤثری را در پی داشته است، گفت: میانگین بارش‌ها در استان 668 میلی‌متر بوده که شهرستان کوهرنگ با 239 میلی‌متر بیش‌ترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سامانه بارشی اواخر وقت امروز استان را ترک می‌کند، خاطرنشان کرد: میانگین بارش‌ها نسبت به میانگین بلندمدت 37 درصد افزایش داشته و در مدت مشابه سال قبل میانگین بارش‌ها 124 میلی‌متر بوده است و برای ساعات آینده در استان وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

وی از ورود سامانه بارشی پرفشار از اوایل هفته آینده به چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این سامانه بارشی روز یکشنبه وارد استان می‌شود و به‌مدت دو روز فعال است، انتظار بارش‌های سیل‌آسا و وقوع سیلاب نیز دور از انتظار نیست.

قطره اضافه کرد: این سامانه بارشی مناطق غربی و جنوبی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان کوهرنگ و اردل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در پایان تأکید کرد: با وجود بارش‌های سال‌های اخیر نمی‌توان با قاطعیت گفت که دوره خشکسالی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول