اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

تمامی امکانات ورزشی هرمزگان دراختیار ستاد مدیریت بحران است

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: تمامی اماکن ورزشی استان و بیش از ۴۲سالن ورزشی در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است.

تمامی امکانات ورزشی هرمزگان دراختیار ستاد مدیریت بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی در روز‌های آینده و آب‌گرفتگی معابر یا سیلابی شدن بخش‌هایی از هرمزگان، آمادگی لازم در تمام ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان برای مقابله با هر گونه سیل احتمالی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه درب‌های سالن‌های ورزشی و مراکز زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به روی مسافران نوروزی که به استان هرمزگان سفر کرده‌اند باز است، افزود: این اماکن با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

امیاری با اشاره به هماهنگی کامل ادارات ورزش و جوانان استان با ستاد ساماندهی مسافران نوروزی و ستاد بحران استان تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان به حالت آماده باش کامل است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل برای کمک‌رسانی به هموطنان در بروز مشکلات احتمالی و بارندگی‌ها پیش بینی شده،  آمادگی و هماهنگی لازم در این خصوص را داشته باشند.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول