اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان:

20 هزار نفر از اماکن زیارتی کردستان بازدید کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: از آغاز طرح آرامش بهاری تاکنون 20 هزار نفر از اماکن زیارتی استان بازدید کرده‌اند.

20 هزار نفر از اماکن زیارتی کردستان بازدید کردند

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:  طرح آرامش بهاری از 28 اسفند امسال برای زائران و مسافران نوروزی در جوار بقاع متبرکه استان همراه با برنامه‌های فرهنگی و هنری آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه دارد.

به گفته وی، طرح آرامش بهاری برای هشتمین سال متوالی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی که در جوار بقاع متبرکه حضور پیدا می‌کنند اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به وجود 70 بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان کردستان، گفت: طرح آرامش بهاری امسال در 6 بقعه در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار اجرا خواهد شد.

به گفته وی، امامزاده سیدجلال‌الدین(ع) «باباگرگر» قروه، امامزاده هاجره خاتون(س) سنندج، قرآن نگل، امامزادگان عبدالله (ع)، اسماعیل (ع) و محمد (ع) و امامزاده پیرتاج بیجار میزبان طرح آرامش بهاری هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان عنوان کرد: از آغاز طرح آرامش بهاری تاکنون یک‌هزار و 500 مسافر در جوار بقاع متبرکه استان اسکان یافته‌اند.

نوروزی از بازدید 20 هزار نفر از اماکن زیارتی استان از آغاز طرح آرامش بهاری تاکنون خبر داد و گفت: بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه، تقویت باورهای دینی و فرهنگی و شناساندن امامزادگان و معرفی بقاع متبرکه به مسافران نوروزی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول