اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس:

تهیه مجدد کتب درسی برای دانش آموزان سیل‎زده/ آسیب دیدن 59 مدرسه گنبدکاووس در سیل اخیر

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به از دست رفتن کتب درسی دانش آموزان سیل زده، گفت: به سرعت این کتب را برای این عزیزان تهیه خواهیم کرد.

تهیه مجدد کتب درسی برای دانش آموزان سیل‎زده/ آسیب دیدن 59 مدرسه گنبدکاووس در سیل اخیر

کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه سیلاب اخیر در گنبدکاووس با شدت نسبتا زیادی باعث تخریب شدن بخش‌های مختلفی از شهر و روستاها شده است، اظهار کرد: به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از مدارس و مکان‌های آسیب دیده متعلق به آموزش و پرورش گنبدکاووس بازدید کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع 59 مدرسه در سطح شهرستان گنبدکاووس در جریان سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شده است، افزود: تعدادی از سالن‌های ورزشی و مکان‌های فرهنگی و هنری آموزش و پرورش نیز به میزان مختلف از جزئی تا آسیب شدید دچار صدمه شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در جریان سیل بسیاری از دانش آموزان کتاب‌های درسی خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: به دانش آموزان و خانواده‌های محترم آنان اعلام می‌کنیم که به هیچ عنوان نگران کتب درسی از دست رفته نباشند زیرا به سرعت آن را برای این عزیزان تهیه خواهیم کرد.

نظرنژاد با اشاره به اینکه مدیران مدارس در همان روز 17 فروردین ماه سال جاری آمار دانش آموزان آسیب دیده در سیل که کتب درسی خود را از دست داده‌اند احصا خواهند کرد، گفت: پس از اعلام مدیران مدارس به آموزش و پرورش شهرستان به سرعت این کتب برای دانش آموزان تهیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدارس آسیب دیده نیز با همکاری مردم، خیرین و به ویژه سازمان نوسازی مدارس مورد تعمیر و بازسازی قرار خواهند گرفت، ادامه داد: در حد توان شرایط بهینه برای تحصیل تمامی دانش آموزان در روستاها و شهر گنبدکاووس تا 17 فروردین آماده خواهد شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول