اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

در گفت‌وگو با فارس

مهام: فعلا خبری از «زیر آسمان شهر ۴» نیست/ متن،‌ اولویت یک کار خوب است

تهیه کننده سریال‌های تلویزیونی گفت: اگر متن یک کار خوب نباشد، حتی اگر بازیگر و کارگردان خوبی هم در اختیارتان باشد باز هم نمی‌توانید موفق باشید.

مهام: فعلا خبری از «زیر آسمان شهر ۴» نیست/ متن،‌ اولویت یک کار خوب است

«مهران مهام» تهیه کننده سریال «زیر آسمان شهر۴» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید این سریال که مدتی پیش به چرخه تولید افتاده بود، گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که بهتر است این سریال ساخته نشود. 

وی ادامه داد: بعد از تجربه ناموفقی که در سریال «پنچری» داشتم تصمیم گرفتم به مدت دو سال کار نکنم و خودم را تنبیه کردم. از روز اولی که می‌خواستیم «پنچری» را شروع کنیم گفته بودم که این طرح نمی‌گیرد و از آن استقبال نمی‌شود و مقصر بودم که ادامه دادم و جلوی تولید را نگرفتم. 

این تهیه کننده با اشاره به اینکه متن و فیلم‌نامه مهمترین فاکتور هر اثر نمایشی است، افزود: همه ما می‌دانیم که اگر متن یک کار خوب نباشد، حتی اگر بازیگر و کارگردان خوبی هم در اختیارتان باشد باز هم نمی‌توانید موفق باشید. پنچری هم از ناحیه متن ضربه خورد چراکه بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند همان بازیگران «راه در رو»، «دردسرهای عظیم» و «زوج یا فرد» بودند و کارهای خوبی را با همین گروه ساخته بودیم. 

وی در پایان نیز بیان داشت: البته ناگفته نماند بعد از پخش «پنچری» سریال‌هایی را در تلویزیون دیدم که آنقدر کیفیت پایینی داشت، باید «پنچری» را روی سرم می‌گذاشتم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول