اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس هیأت والیبال استان اصفهان عنوان کرد

حضور 15 والیبالیست اصفهانی در تیم‌های ملی بانوان

رئیس هیأت والیبال استان اصفهان گفت: کسب عنوان قهرمانی و سومی لیگ برتر بانوان و صعود سپاهان به لیگ برتر مردان از مهم‌ترین دستاو‌ردها بوده این هیأت بوده است.

حضور 15 والیبالیست اصفهانی در تیم‌های ملی بانوان

تیمور باجول در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص عملکرد هیأت والیبال استان اصفهان در سال 97 اظهار داشت: بر اساس تقویم فدراسیون در خصوص اعزام تیم‌های مختلف در رده‌های سنی برای مسابقات کشوری، برگزاری دوره‌های مربی‌گری در اصفهان و شهرستان‌ها و برگزاری دوره ارتقا سطح داوری انجام شد.

رئیس هیأت والیبال استان اصفهان با اشاره به این‌که در تقویم هیأت والیبال نیز تمامی برنامه‌ها به صورت کامل اجرایی شد، گفت: در بخش بانوان تیم‌های نوجوانان و جوانان در کشور عنوان قهرمانی و تیم امید مقام دومی را کسب کردند و در بخش مردان نیز نوجوانان سوم کشور شدند.

وی در ادامه افزود: در لیگ برتر بانوان ذوب‌آهن قهرمان و نامی‌نو سوم مسابقات شدند و یک تیم از کاشان با قهرمانی در دسته اول به لیگ برتر صعود کرد؛ همچنین در بخش مردان در سال گذشته باشگاه سپاهان در والیبال دسته یک تیم‌داری کرد و با کسب مقام نایب‌قهرمانی به لیگ برتر والیبال صعود کرد.

باجول تصریح کرد: حدود 15 بازیکن در رده‌های مختلف تیم ملی بانوان حضور داشتند و 4 والیبالیست اصفهانی نیز برای تیم ملی مردان بازی کردند.

رئیس هیأت والیبال استان اصفهان خاطر‌نشان کرد: مهم‌ترین مشکل هیأت والیبال عدم تیم‌داری باشگاه‌ها در این رشته است؛ بازیکنان در رده‌های سنی مختلف باید توسط باشگاه‌ها حمایت شوند که این اتفاق به خوبی در اصفهان رخ نداده است.

وی در پایان یادآور شد: در بخش بانوان به جای این‌که کلاس‌های والیبال جنبه آموزشی داشته باشد، جنبه مالی پیدا کرده است، کانون‌های مختلفی در حال کار هستند اما ممکن است اصول اصلی والیبال تدریس نشود.

انتهای پیام/63090/ص20/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول