اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در بازدید از شهرستان سمیرم عنوان شد

خبرهای خوب معاون بنیاد مسکن برای سیل زدگان سمیرمی

معاون بنیاد مسکن با بیان این که بیشترین آمار خرابی و آسیب‌های سیل و آبگرفتگی در استان اصفهان مربوط به سمیرم است از پرداخت بیمه خسارت به سیل زدگان خبر داد.

خبرهای خوب معاون بنیاد مسکن برای سیل زدگان سمیرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، عزیزالله مهدیان ظهر امروز در سفر به سمیرم اظهار داشت: با توجه به اینکه مسکن مهر سمیرم توسط اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن اجرائی شده به زودی جلسه مدیریت بحران جهت بررسی اسکان موقت مردم محروم در این واحدها برگزار می‌شود.

معاون بنیاد مسکن کشور افزود: بیشترین آمار آسیب‌های سیل و آبگرفتگی در استان اصفهان مربوط به شهرستان سمیرم است و چهار شهر سمیرم حنا، کمه، ونک و تعدادی از روستاها دچار آسیب جدی شده‌اند.

مهدیان با اشاره به اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد می‌توانند تا سقف 35 میلیون تومان از بیمه خسارت دریافت کنند بیان کرد: افرادی که ساختمان‌های آنان آسیب دیده است در چند روز آینده به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا کارشناسان در بازدید از ساختمان و برآورد هزینه خسارت به تهران اعلام کنند.

معاون بنیاد مسکن کشور از بافت فرسوده و آسیب دیده سیل سمیرم و مدارس اسکان اضطراری سیل زدگان بازدید و تصریح کرد: بافت ساختمان، نشان‌دهنده قدمت بالا و فرسودگی زیاد ساختمان‌هاست.

آماده باش کامل هلال احمر تا پایان بحران

همچنین محسن مؤمنی روز شنبه در سفر به سمیرم و بازدید از مدارس اسکان موقت سیل زدگان اظهار داشت: حدود چهار هزار میلیون ریال انواع اقلام امدادی و غذایی بین حادثه دیدگان سمیرم توزیع شده و حدود 50 عملیات تخلیه آب از منازل در 48 ساعت بارش‌ها و جاری شدن سیلاب در سمیرم صورت گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بااشاره به آماده باش کامل این جمعیت تا پایان بحران خاطرنشان کرد: گروه‌های امداد و نجات هلال احمر علاوه بر خدمت رسانی به مسافران له صورت شبانه روزی دربحران بارندگی و سیل در حال خدمت رسانی هستند.

جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم علاوه بر خدمت رسانی به سیل زدگان وانتقال ساکنین بافت فرسوده جهت اسکان موقت در مدارس با توزیع غذای گرم باهمکاری مردم و خیرین بین آسیب دیدگان پرداختند.

انتهای پیام/63064/م30/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول