اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرهنگی:

مجلس ابعاد مختلف سیل را بررسی خواهد کرد/ سپاه در آق‌قلا خوش درخشید

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس از بررسی ابعاد مختلف سیل و کم‌کاری‌های احتمالی در مجلس خبر داد.

مجلس ابعاد مختلف سیل را بررسی خواهد کرد/ سپاه در آق‌قلا خوش درخشید

محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: قطعاً موضوعات مرتبط با سیل‌های اخیر که منجر به تلفاتی در کشور شده است در مجلس مورد بررسی و بازنگری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: البته نمایندگان استان‌های درگیر با سیل از جمله گلستان و شیراز پیگیر موضوع بوده و نسبت به دلایل مختلف، بی‌دقتی‌، کم‌کاری‌ها و عدم اقدام به موقع که منجر به تشدید ابعاد سیل شده، بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: معمولاً نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف به بررسی ابعاد مختلف این حادثه می‌پردازند که در این امر کمیسیون عمران بیشتر در جریان امور خواهد بود.

وی با قدردانی از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بابت حضور مقتدرانه در صحنه‌های جهادی، تصریح کرد: به راستی سپاه پاسداران با تمام قدرت وارد میدان شدند و تاثیرگذاری بسیار خوبی در منطقه سیل‌زده داشتند.

فرهنگی در ادامه به حضور فعال سپاه عاشورا در منطقه سیل‌زده آق‌قلا اشاره کرد و گفت: سپاه عاشورا از اولین ساعات سیل در منطقه آق قلا حضور یافته و خدمات ارزنده‌ای در بحرانی‌ترین منطقه داشتند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 30/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول