اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کدام مسئولان کرمانشاهی الان در سفر خارجی هستند؟

با توجه به لغو همه مرخصی‌ها از سوی استاندار کرمانشاه، حالا به نظر می‌رسد که برخی از مسئولین اجرایی و درمانی استان در سفر خارجی به سر می‌برند.

کدام مسئولان کرمانشاهی الان در سفر خارجی هستند؟

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بعد از ورود سامانه بارشی قدرتمند به غرب کشور و استان کرمانشاه استاندار این استان موضوع سیل احتمالی را بسیار جدی عنوان کرد و به مردم و مسؤولان هشداد داد که در طول فعالیت سامانه بارشی جدید در آمادگی و هوشیاری کامل باشند.

بازوند همچنین تمام مرخصی‌های کارمندان و به خصوص اعضای ستاد بحران را لغو اعلام کرد، اما متاسفانه انگار بعضی مسوولان استان نه تنها در مرخصی بلکه در سفر چندین روزه خارج از کشور هم به سر می‌برند.

بنابر خبری که یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس کرمانشاه داده است مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در حال حاضر در سفر آلمان  به سر می‌برد! این سفر چند روزه آن هم در روزهای بحرانی استان کرمانشاه جای بسی تامل و تفکر است.

دکتر «حسین امیری» که مدیر این مرکز آموزشی درمانی است از 7 فروردین به کشور آلمان سفر کرده و هم اکنون در در تعطیلات به سر می‌برد!

البته در میان هم باید افزود بنا به مطالب ارسالی معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم در این شرایط بحرانی چندین روز است در محل خدمت خود حضور پیدا نکرده که احتمالا «بهمن روشنی» هم به مسافرت داخلی یا خارجی رفته است.

با توجه به تذکر دادستان استان و هم چنین اصرار استانداری بر لغو مرخصی‌ها باید منتظر واکنش این دو نهاد بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول