اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد

ورود 2850 مسافر خارجی از مرز اینچه‌برون به استان گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به ورود مسافران خارجی به استان از طریق مرز اینچه‌برون، گفت: بالغ بر 2 هزار و 850 نفر تا کنون در تعطیلات نوروزی از این طریق وارد گلستان شده اند.

ورود 2850 مسافر خارجی از مرز اینچه‌برون به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ابراهیم کریمی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه تنها پایانه ورود و خروج مرزی مسافران در استان گلستان در پایانه شهر اینچه‌برون شهرستان گنبدکاووس قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نوروز و تعطیلات نوروزی ورود و خروج مسافران از این پایانه نیز افزایش یافته است.

وی ا بیان اینکه از روز ابتدای شروع طرح نوروزی یعنی  اسفندماه تا به پایان روز گذشته باغ بر 2 هزار و 680 نفر گردشگر و مسافر از مرز اینچه‌برون وارد استان گلستان شده‌اند، افزود: در این مدت بالغ بر 2 هزار و 763 گردشگرو مسافر نیز از مرزهای استان گلستان حارج شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با تاکید بر اینکه در روزهای منتهی به ارائه این گزارش تعداد 111 گردشگر از مرز اینچه‌برون وارد استان گلستان شده‌اند، ادامه داد: در طی این روز نیز 113 نفر از استان گلستان از طریق مرزهای استان خارج شده‌اند.

کریمی با اشاره به اینکه وضعیت تمامی آثار باستانی و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و باستانی استان به ویژه در شرق استان عادی و در خدمت مسافران و گردشگران است، تصریح کرد: به مسافران و گردشگران خارجی توصیه می‎شود که به هشدارهای ماموران مرزی توجه کنند و از تردد در نقطه صفر مرزی خودداری کنند.

وی از استقرار چهار ایستگاه نوروزی نیز در مناطق مرزی استان گلستان برای رفاه حال مسافران خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با وجود حادثه سیل باز هم خدمتگزار خوبی برای مردم و مسافران بوده و خاطره خوبی برای آنها به یادگار بگذاریم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول