اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه مهریز:

مردم پای نظام ایستاده اند، مسئولین حل مشکلات اقتصادی را جدی بگیرند

امام‌جمعه مهریز ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی گفت: مردم در همه عرصه‌ها حضور دارند و پای نظام ایستاده‌اند. مسئولین و دولتمردان نیز به‌پاس این حضور، مشکلات اقتصادی مردم را جدی بگیرند.

مردم پای نظام ایستاده اند، مسئولین حل مشکلات اقتصادی را جدی بگیرند

حجت‌الاسلام محی‌الدینی در گفتگو با خبرنگار فارس، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخی انقلاب اسلامی است. این روز تجلی واقعی خواست و اراده ملت در تحقق غیرت و عزت اسلامی و تعیین سرنوشت کشور و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های اجانب است.

امام‌جمعه مهریز گفت: ملت ایران در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی و تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، مانند گذشته با تجدید پیمان با امام خمینی (ره) و شهدا بر آرمان‌های بلند انقلاب پای می‌فشرد؛ هرچند این سرافرازی و استقلال هزینه دارد.

وی افزود: دشمنان با طراحی فتنه‌های مختلف ازجمله جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی در خدشه‌دار کردن اراده ملت هوشیار ایران دارد. مردم با بصیرت ایران نیز ثابت کرده‌اند گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه، این مسیر روشن را ادامه می‌دهند و هرگاه ضرورت ایجاب کند هزینه‌های این سرافرازی را می‌پردازند.

محی‌الدینی با اشاره به توطئه دشمنان برای نادیده گرفته شدن دین اسلام پس از انقلاب خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با در نظر گرفتن اعتقاد و خواست اکثریت مردم فرمودند نظام، بی کم‌وکاست، جمهوری اسلامی است و کشور در کنار اصل توحید و اجرای احکام اسلامی، به‌وسیله آراء و خواست مردم اداره می‌شود. مردم نیز در این روز با حضور حداکثری و بیش از ۹۸ درصد از جامعه پای صندوق‌های رای آمدند و به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

وی تأکید کرد: قبل از انقلاب، مردم طعم فقر و حقارت را چشیده و اختناق و ظلم را تا مغز استخوان احساس کرده بودند، آن‌ها با اعتماد به درایت و اخلاص امام خمینی (ره) برای نجات ملت تحقیرشده ایران از زیر بار زلت و ننگ شاهنشاهی، به ندای آزادی ایشان لبیک گفتند.

امام‌جمعه مهریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی بیان کرد: امروز نیز مردم، انقلاب اسلامی را که در دنیا تنها بانام امام خمینی (ع) شناخته می‌شود با نثار جان و مال و تحمل سختی‌ها حفظ می‌کنند و پای‌کار نظام هستند. رهبری نیز به پایمردی ملت و آینده انقلاب امیدوار هستند و این در بیانیه گام دوم ایشان کاملاً مشهود است.

محی‌الدینی همچنین تأکید کرد: حضور سرنوشت‌ساز مردم و حمایت جانانه آن‌ها از نظام و رهبری در کوران حوادث قابل‌تقدیر است. مسئولین و دولتمردان نیز به‌پاس این حضور، مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم را جدی بگیرند.

انتهای پیام/۹۰۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول