اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران

مراسم ویژه عید مبعث رسول‌الله(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

هم‌زمان با 27 رجب‌المرجب، فرخنده سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) مراسم جشن باشکوهی با حضور زائران و مجاوران بارگاه رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

مراسم ویژه عید مبعث رسول‌الله(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  به نقل از آستان نیوز، هم‌زمان با 27 رجب‌المرجب، فرخنده سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) مراسم جشن باشکوهی با حضور زائران و مجاوران بارگاه رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم که خیل زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی حضور داشتند، پس از تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید، ذاکران اهل‌بیت(ع) رضا قانع، جعفر ملائکه و علی خوش‌چهره به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در مدح و منقبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) پرداختند.

شعرخوانی ارومی کودک شاعر و سید حمید برقعی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این محفل معنوی به اجرا درآمد، در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام علی اکبری پیرامون بعثت رسول‌الله(ص) سخنرانی کرد.

این گزارش حاکی از آن است، در روز مبعث رسول مکرم اسلام(ص)، صحن و سرای سلطان سریر ارتضا، حضرت ثامن‌الحجج(ع) سراسر چراغانی و آذین‌بندی شده و پذیرای خیل زائرانی است که اقصی نقاط کشور و جهان برای زیارت خود را به حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) رسانده‌اند.

یادآور می‌شود، امشب نیز به این مناسبت مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع)، از ساعت 20:15 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 70043

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول