اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاشانی‌ها پای کار مردم سیل‌زده شدند

تشکیل دومین پویش در کاشان با عنوان «#همراه_لرستانم»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: نسبت به نیاز سنجی جهت تامین اقلام مورد نیاز و تعیین سهم شهرستان کاشان پیگیری لازم بعمل آمد و به این نتیجه رسیدیم که با همت دوباره مردم کاشان و به شکرانه نعمت سلامت، تامین برخی اقلام برای مردم نجیب و با صداقت لرستان با عنوان پویش#همراه_لرستانم آستین بالا بزنیم .

تشکیل دومین پویش در کاشان با عنوان «#همراه_لرستانم»

مرتضی عمو مهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کاشان ضمن تشکر از همدلی و همراهی مردم در اولین مرحله کمک به سیل زدگان استان گلستان اظهار داشت: در مرحله اول کمک رسانی 3000 قوطی شیرخشک و 3000 بسته پوشک نوزاد برای تأمین مایحتاج مردم گلستان ارسال شد که به گفته مسؤلان استان گلستان، هیچکس به غیر از مردم کاشان به فکر تهیه این دو قلم کالای ضروری نبوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: استقرار آشپزخانه سیار در منطقه آق قلا توسط گروه نهم پدافند هوایی سپاه در کاشان که روزانه اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم برای مردم سیل زده می‌نمایند از دیگر اقدامات بوده است.

وی درباره امدادرسانی به مردم سیل‌زده لرستان افزود: در همین راستا با توجه به اینکه پس از بارش‌های اخیر و تبدیل استان لرستان به یک منطقه جنگ زده که مردم به معنای واقعی کلمه همه چیز خود را ازدست داده‌اند، استان اصفهان به عنوان معین استان لرستان تعیین شد.

عمومهدی عنوان کرد: نسبت به نیاز سنجی جهت تأمین اقلام مورد نیاز و تعیین سهم شهرستان کاشان پیگیری لازم به عمل آمد  و به این نتیجه رسیدیم که با همت دوباره مردم کاشان و به شکرانه نعمت سلامت، تأمین برخی اقلام برای مردم نجیب و با صداقت لرستان با عنوان پویش #همراه_لرستانم آستین بالا بزنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اقلام مورد نیاز بیان کرد: برخی اقلام مورد نیاز در این پویش عبارت‌اند از: تهیه 3000 قوطی شیرخشک و 3000 بسته پوشک نوزاد برای نوزادان لرستانی مخصوصاً شهرستان پلدختر؛ استقرار نانوایی سیار برای مردم شهرستان پلدختر و پخت نان گرم توسط موکب حضرت علی بن محد باقر (ع) و تأمین هزینه آرد توسط مردم شهرستان کاشان؛ اهدای زیر انداز و پتو به تعداد 3000 تخته و اهدای لباس‌های نو و تمیز موجود در منزل برای مردم شهرستان پلدختر.

وی افزود: درخواست دارم در اسرع وقت کمک‌های خود را به نزدیک‌ترین رده مقاومت بسیج در مساجد، مدارس، ادارات و کارخانجات تحویل نمایید.

عمومهدی تأکید کرد: با توجه به وخامت اوضاع و پیشگیری از حادثه سیل به یک فاجعه انسانی از همه مسؤولان در اقشار مختلف درخواست دارم با پیوستن به پویش#همراه_لرستانم نسبت به تأمین اقلام ضروری فوق از هیچ اقدامی دریغ ننمایند و در حد توان خود اطلاع‌رسانی نمایید.

انتهای پیام/63108/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول