اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آخرین جزئیات سیل در چگنی

ترابی‌نژاد: حجم خسارات بسیار وسیع است/سه کشته؛ ره‌آورد شوم سیل در چگنی

فرماندار شهرستان چگنی گفت: حجم خسارات ناشی از سیل اخیر در این شهرستان در همه حوزه‌ها بسیار گسترده بوده است.

ترابی‌نژاد: حجم خسارات بسیار وسیع است/سه کشته؛ ره‌آورد شوم سیل در چگنی

قدرت‌الله ترابی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: دامنه خسارات سیل در همه حوزه‌های زیربنایی و  روبنایی بالا است.

وی عنوان کرد: هم اکنون راه ارتباطی بسیاری از روستاها از جمله قسمتی از بخش شاهیوند قطع بوده و خسارت در این حوزه قابل توجه است.

فرماندار شهرستان چگنی با اشاره به قطعی آب در حوزه روستایی بیان کرد: بر اثر سقوط بسیاری از تیرهای برق، برق اکثر روستاها قطع است.

ترابی‌نژاد تاکید کرد: آب بسیاری از پل‌های اصلی را از بین برده و خسارات قابل توجهی را به واحدهای مسکونی و تجاری وارد کرده است.

وی با اشاره به ورود آب به نیمی از خانه‌های شهر دوره افزود: خانه‌های زیادی در حوزه‌های شهری و روستایی آسیب دیده و یا تخریب شده است.

فرماندار شهرستان چگنی به تخریب خانه‌های مسیر رودخانه کشکان اشاره و اظهار کرد: همچنین رانش زمین موجب تخریب بسیاری از منازل مسکونی ساکنان روستاهایی مانند دوآب و خاطره شده است.

ترابی‌نژاد با تاکید بر آسیب‌های فراوان وارده به اراضی کشاورزی مسیر رودخانه‌های کشکان و خرم‌آباد، گفت: حجم خسارات بسیار بالا است، اما تا زمانی که برآوردها صورت نگیرد نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد.

وی با بسیار شدید خواندن دامنه خسارات در حوزه راه‌های روستایی تاکید کرد: در حال حاضر موضوع اصلی برقراری محورهای روستایی است.

فرماندار شهرستان چگنی گفت: هم اکنون محورهای مواصلاتی این شهرستان به سمت خرم‌آباد، کوهدشت و ویسیان برقرار بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

ترابی‌نژاد در خصوص خسارات انسانی سیل چگنی گفت: متاسفانه سیل تاکنون جان سه نفر را گرفته است.

انتهای پیام/85012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول