اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

به همت نیکوکار گنبدی خبر داد

اعطای 200 وام 50 میلیون ریالی به سیل‌زدگان/ 500 بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان سیل‌زده اهدا می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس از اعطای 200 فقره وام قرض‌الحسنه 50 میلیون ریالی و 500 بسته لوازم‌التحریر به سیل‌زدگان این شهرستان توسط خیر گنبدی حاج محمد شهرکی خبر داد.

اعطای 200 وام 50 میلیون ریالی به سیل‌زدگان/ 500 بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان سیل‌زده اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، اصغر نودهی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از پروژه خیرساز مرکز جامع غربالگری سرطان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نیکوکاران این شهرستان همواره و در برهه‎های مختلف زمانی به کمک مردم آمده‌اند، اظهار کرد: در حوادثی همچون زلزله ورزقان، زلزله کرمانشاه و بسیاری از موارد این چنینی خیرین گنبدی بارها به کمک هموطنان شتافته‌اند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر استان گلستان نیز بسیاری از خیرین گنبدکاووس به مردم سیل‌زده در سطح استان کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در قالب تهیه بسته غذای گرم و غذای خشک و لوازم و تجهیزات امدادی بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس با تاکید بر اینکه حاج محمد شهرکی از خیرین بزرگ استان گلستان که بارها به کمک ما آمده‌اند در حادثه سیل نیز کمک های بسیاری را انجام می‌دهند، ادامه داد: ایشان علاوه بر تهیه غذای خشک و گرم و کمک به مردم شهرستان‌های آق‌قلا، گنبدکاووس و گمیشان اقدامات جدیدی را نیز در دستور کار دارند.

نودهی با اشاره به اینکه با نظر این خیر امتیاز 200 فقره وام قرض‌الحسنه بدون سود هر کدام به مبلغ 50 میلیون ریال به ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار خواهد گرفت، گفت: این امتیاز به خانوارهای سیل‌زده با اولویت اعطا خواهد شد که آسیب جدی در این سیل دیده‌اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این وام‌ها تعداد 500 بسته لوازم‌التحریر به مبلغ 30 تا 50 میلیون تومان به دانش آموزان سیل‌زده اهدا خواهد شد، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل کیف، چندین خودکار، مداد، مدادرنگی، چندین دفتر، تراش، پاک کن و خط کش است که به زودی به دانش آموزان سیل‌زده تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول