اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون استاندار سمنان تأکید کرد

لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی حوزه بحران در سمنان/ کمک‌های مطلوب‌تری به مناطق سیل‌زده ارسال شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی حوزه بحران در استان سمنان تأکید کرد و گفت: کمک‌های مطلوب‌تری باید به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی حوزه بحران در سمنان/ کمک‌های مطلوب‌تری به مناطق سیل‌زده ارسال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان، ضمن ابراز همدردی با مردم و آسیب دیدگان در سیل و بارش‌های اخیر در استان و کشور اظهار کرد: هم‌افزایی و تعامل در خصوص ایجاد بانک اطلاعاتی خدمات و امکانات در حوزه بحران بیشتر شود تا بتوانیم کمک‌های مطلوب‌تری را به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: در سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان انجام گرفت که با حضور مقتدرانه مردم، تمام این توطئه‌ها خنثی شد.

خجسته‌پور بیان کرد: مردم شرایط معیشتی و اقتصادی مطلوبی ندارند، اما این موضوع به دلیل بصیرت و هوشیاری مردم هیچ‌گاه به فرصتی برای دشمنان نظام برای ضربه وارد کردن به کشور تبدیل نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: ایجاد رضایت‌مندی بین مردم باید به‌صورت ویژه در سال جدید در دستور کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

خجسته‌پور ادامه داد: سال 98، سال انتخابات است و امید می‌رود تا از این مهم برای ایجاد شور و انگیزه سیاسی و همچنین افزایش توانمندی‌های نظام استفاده کنیم.

وی افزود: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات در دستور کار مدیران ارشد استان و حوزه امنیتی و سیاسی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: به دلیل اتفاقاتی که در ابتدای سال در مناطق مختلف کشور اتفاق افتاد، افزایش امید اجتماعی باید در رأس امور اجرایی مدیران استان قرار داشته باشد.

خجسته‌پور تأکید کرد: افزایش سطح مشارکت اجتماعی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و توجه به مناطق محروم شهری با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های حوزه اجتماعی در سال 98 است.

وی گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی با به‌کارگیری آموزش‌های لازم برای کارکنان و خانواده‌ها در این حوزه به‌صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: علی‌رغم رونق تولید اقتصادی، رونق تولید فرهنگی از طریق رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات موردتوجه قرار گیرد.

خجسته‌پور افزود: باید توجه داشته باشیم تا بی‌توجهی به خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی به‌موقع اقدامات،‌ منجر به ایجاد تبعات امنیتی و اجتماعی نشود.

وی بیان کرد: در حوزه بانوان نیز برنامه تاب‌آوری اجتماعی را به‌صورت ویژه پیگیری و اقدام خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استفاده از بانوان در مناصب، معاونت‌ها و رؤسای شهرستان‌ها در دستگاه‌های اجرایی موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول