اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد

انهدام باند سازمان‌يافته چايخانه‌دارهای غيرمجاز در اصفهان

رئيس پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 8 نفره‌ای که اقدام به راه اندازی چایخانه‌های غیر مجاز و اجرای موسیقی زنده به صورت مختلط می‌کردند خبرداد.

انهدام باند سازمان‌يافته چايخانه‌دارهای غيرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدحسن اسماعیلی اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان تعدادی چایخانه غیرمجاز و مختلط در سطح باغ‌های منطقه حاشیه‌ای شهر اصفهان شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این چایخانه‌ها اجرای موسیقی زنده و برگزاری مجالس رقص و پایکوبی به صورت مختلط برگزار و برای ورود به این مکان‌ها نیز مبالغ قابل توجهی از مشتریان اخذ می‌شد، افزود: سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان طی هماهنگی با مقام قضائی با مشارکت و همکاری عوامل ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر وارد عمل شده و اعضای باند 8 نفرهای که اقدام به راه‌اندازی این چایخانه‌ها کرده بودند را دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ اسماعیلی در ادامه افزود: اجرای چنین طرح‌هایی همچنان در دستور کار است و پلیس به هنجارشکنان اجازه نخواهد داد که با اعمال و رفتار ناشایست خود موجب سلب آسایش شهروندان را فراهم کرده و با آلوده کردن جوانان این مرز و بوم به نیت‌های شوم و پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول