اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد

کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی سمنانی‌ها به سیل‌زدگان کشور

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم نیکوکار سمنان تاکنون 470 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به هم‌میهنان سیل‌زده خود از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان سمنان کمک کرده‌اند.

کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی سمنانی‌ها به سیل‌زدگان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، سیدجواد رضوی با بیان اینکه مردم نیکوکار سمنان از روزهای آغازین وقوع سیل به کمک هم‌وطنان خود شتافتند، اظهار کرد: تاکنون 470 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری و ارسال‌ شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع کمک‌های مردمی 230  میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری سراسر استان سمنان و 240 میلیون تومان از طریق کمیته امداد استان سمنان جمع‌آوری است، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در قالب  چهار محوله از طریق کامیون و کامیونت به مناطق سیل‌زده ارسال‌ شده است.

رضوی با اشاره به  اینکه برخی از این محموله کمک‌های مردمی استان سمنان از طریق کمیته امداد به مناطق سیل‌زده شمال کشور و تعدادی به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال‌ شده، تصریح کرد: تاکنون 208 پتو، 33 تخته فرش و 53 موکت به مناطق سیل‌زده از طریق کمیته امداد استان سمنان ارسال‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سراسر استان پس از تجمیع به‌سرعت به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌شود، گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور و ضرورت کمک و امدادرسانی به عزیزان گرفتار در سیل و آسیب‌دیده، کمیته امداد استان سمنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و و کالاست.

وی تصریح کرد: نیک‌اندیشان استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 0102318463009 نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و یا شماره کارت مجازی 6984-9017-6919-6037 بانک صادرات واریز کنند.

رضوی با بیان اینکه بیش از 37 هزار نوع از اقلام غذایی و آب معدنی  از طریق کمیته امداد استان سمنان به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، اظهار داشت: تاکنون مردم استان سمنان یک هزار و 100 دست انواع لباس، 577  انواع مختلف لوازم ضروری و تعدادی اجاق گاز و تلویزیون به هم‌وطنان سیل‌زده از طریق کمیته امداد استان سمنان کمک کرده‌اند.

وی ضمن ابراز همدری با مردم  سیل‌زده کشور خاطرنشان کرد: کارکنان کمیته امداد استان سمنان بخشی از حقوق به خود را (یک یا دو روز) برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

رضوی از همکاری معاونت فرهنگی کمیته امداد استان سمنان برای کمک به سیل‌زدگان کشور خبر داد و گفت: 60 نفر از کارکنان این نهاد کمک‌های نقدی خود را به مبلغ 6 میلیون تومان به مردم مناطق سیل‌زده ارسال کردند.

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول