اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افزایش 2 برابری حجم فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حجم فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جدید نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش می‌یابد.

 افزایش 2 برابری حجم فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تلاش برای ارتقای خدمات توانمندسازی به جامعه هدف متناسب با شعار سال و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی بوده و باید فعالیت‌ها در این بخش با رویکرد جهادی و اقدام و عمل انقلابی در همه بخش‌ها در سال جدید توسعه یابد.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه شناخت مزیت‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه برای داشتن نقشه راه مناسب در حوزه توانمندسازی جامعه هدف از الزامات موجود در این بخش است، افزود: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در این بخش در سال جدید بسترسازی مناسب برای توانمندی و استقلال معیشتی و اقتصادی جامعه هدف با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و اولویت‌های مناطق مختلف است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با به راه‌اندازی جنگ اقتصادی سعی در ایجاد و تزریق یاس و ناامیدی در جامعه را دارد، ادامه داد: تلاش جهادی برای ارتقای اعتماد خیران به کارکردهای این نهاد از طریق فعالیت مؤثر و کار مفید در حوزه محرومیت‌زدایی با ایجاد مدل‌ها و الگوهای جدید در حوزه خدمت‌رسانی از وظایف مهم کارگزاران نهاد مقدس و انقلابی کمیته امداد در مقابله با نقشه دشمنان و افزایش امید در جامعه است.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به راهکارهای دیگر افزایش سرمایه اجتماعی در اقشار ضعیف و نیازمند جامعه از طریق کارکردهای این نهاد اشاره کرد و گفت: رویکرد دیگر کمیته امداد استان زنجان در این بخش، بسترسازی برای توانمندی اقتصادی از طریق توانمندسازی فکری و فرهنگی و معرفت افزایی در گروه‌های مختلف مددجویی زیرپوشش این نهاد با هدف ارتقای عزتمندی و کرامت انسانی آن‌ها است.

وی به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان در سال جدید به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای این نهاد در حوزه توانمندسازی جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با همین نگاه حجم فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جدید نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش می‌یابد.

صفری ادامه داد: لازمه تحقق اهداف کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف در سال «رونق تولید» نگاه آسیب شناسانه و نوآورانه در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با تکیه‌ بر ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه هر منطقه و تبدیل آن به طرح‌های بالفعل، مولد و پایدار برای مددجویان این نهاد است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول