اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

دبیر ستاد حقوق بشر:

همبستگی نیروهای مردمی در کمک به سیل‌زدگان پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های پومپئو است

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اقدامات دستگاه‌ها، مسؤولان و بسیج مردمی در کمک به سیل‌زدگان، پاسخ محکمی به اظهارات بی اساس وزیر خارجه آمریکاست.

همبستگی نیروهای مردمی در کمک به سیل‌زدگان پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های پومپئو است

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر بعدازظهر دیروز با معاونان و کارکنان این ستاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاریجانی با تقدیر از بسیج نیروهای مردمی و دستگاه‌ها و مسؤولینی که در کمک به مناطق سیل‌زده فعالند، آن را پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دانست و افزود: ایالات‌متحده در ۳۵ سال گذشته سیل را از سر گذرانده اما هنوز برخی از سیل‌زدگان آواره هستند و خسارات سیل‌های پیشین که در دوران اوباما رخ‌داده، هنوز جبران نشده است.

دبیر ستاد حقوق بشر خطاب به اعضای این ستاد گفت: از خدمات معاونان و اعضای ستاد حقوق بشر که در چهلمین اجلاس ژنو حضور داشتند تقدیر می‌کنم و امیدوارم امسال و سال‌های پیشرو همانند سال‌های گذشته با جدیت به وظایف خود در ارتقای عملکرد ستاد حقوق بشر کمک نمایند.

وی در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده‌های سیل‌زدگان، ابراز امیدواری کرد که نهادهای مسؤول بتوانند با اقدامات خود از آلام این عزیزان بکاهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول