اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حجت‌الاسلام حسینی کیا در تذکر شفاهی:

بی تدبیری دولت در مهار گرانی‌ها شائبه همراهی آنان با مافیای قدرت و ثروت را تقویت می‌کند

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه بی تدبیری دولت در مهار گرانی‌ها شائبه همراهی دولت با مافیای قدرت و ثروت را تقویت می‌کند گفت: کمر مردم زیر بار گرانی‌ها خم شده اما گوش شنوایی برای حل مشکلات آنها وجود ندارد.

بی تدبیری دولت در مهار گرانی‌ها شائبه همراهی آنان با مافیای قدرت و ثروت را تقویت می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: متأسفانه برخی از شهرستان‌های استان کرمانشاه هم در اثر وقوع سیل خسارت دیده اند که باید دولت برای جبران خسارت‌های کرمانشاه اهتمام کند.

وی ضمن تشکر از نیروهای سپاه پاسداران و ارتش به جهت کمک و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کرمانشاه افزود: مردم جنگ زده و زلزله‌زده کرمانشاه امروز سیل زده هم هستند و لازم است مشکلات آنها حل شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به تهدیدات ترامپ نسبت به سپاه پاسداران تصریح کرد: حمله ترامپ دیوانه به سپاه پاسداران نشان دهنده عمق کینه و عجز دشمن نسبت به ملت ایران و قدرت بالای سپاه است چرا که سپاه شمشیر بُرّان الهی برای به خاک و ذلت نشاندن ترامپ و نوکرانش در داخل و خارج است و به یقین ترامپ نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

وی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بی تدبیری دولت در مهار گرانی‌ها شائبه همراهی دولت با مافیای قدرت و ثروت را تقویت می‌کند و لازم است به داد ملت برسید چرا که کمر مردم زیر بار گرانی‌ها خم شده اما گوش شنوایی برای حل مشکلات آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول