اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فرماندار شهرکرد مطرح کرد

مشکلات گسترده عمرانی در شهرک منظریه/ زیرساخت‌های موجود جوابگوی نیاز ساکنان این منطقه نیست

فرماندار شهرکرد گفت: مشکلات عمرانی شهرک منظریه بسیار زیاد است و باید به این نکته توجه کرد که زیرساخت‌های موجود جوابگوی نیازهای مردم این منطقه نیست.

مشکلات گسترده عمرانی در شهرک منظریه/ زیرساخت‌های موجود جوابگوی نیاز ساکنان این منطقه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات منطقه و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه جهت بررسی مشکلات در این منطقه جلسات متعددی تشکیل و مستندانی جمع‌آوری شده است، گفت: حدود 12 هزار نفر ساکن در این منطقه هستند و ظرفیت این منطقه برای سکونت حدود 40 هزار نفر است.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به ضعف‌های زیرساختی در شهرک منظریه، عنوان کرد: منظریه نیازمند احداث مجتمع‌های آموزشی، تجاری، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و ... است و زیرساخت‌های موجود جوابگوی نیازهای مردم این منطقه نیست.

وی تأکید کرد: عدم توجه به این نیازها می‌تواند در آینده تبعات اجتماعی فراوانی را به‌دنبال داشته باشد و این مسئله موجب عدم احساس تعلق ساکنان به محل زندگی و پدید آمدن آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ارژنگ با بیان لزوم تعیین تکلیف زمین‌های واگذار شده برای احداث مراکز فرهنگی و تفریحی در شهرک منظریه، افزود: باید این اراضی جهت ساخت پارک، کتابخانه، فضای سبز، درمانی، مکان ورزشی و ... به دستگاه‌های مربوط دولتی و خصوصی واگذار شود.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: هیچ‌گونه پیش‌بینی جهت تجهیزات مدیریت بحران شهری در شهرک منظریه صورت نگرفته و معابر این شهرک بدون در نظر گرفتن ضوابط ترافیکی احداث شده است و بسیاری از معابر و راه‌های دسترسی این شهرک به مرکز شهر نیمه‌تمام رها شده است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت هدایت آب‌های سطحی شهرک منظریه در زمان بارش، اظهار کرد: متأسفانه ضعف‌های بسیاری در این خصوص وجود دارد و شاهدیم که آب‌های سطحی به سمت جاده دانشگاه آزاد هدایت می‌شود و این مسئه می‌تواند موجب به‌وجود آمدن خطر برای دانشجویانی که در این مسیر تردد می‌کنند، شود.

ارژنگ تأکید کرد: مشکلات عمرانی شهرک منظریه بسیار زیاد است و می‌طلبد یک عزم جدی برای حل این مشکلات بین دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول